Szał na ciepłe kolory trwa i bardzo się ucieszyłam gdy Makeup Revolution wypuściło paletkę o takiej kolorystyce. W swojej kolekcji mam już kilka ich produktów i cienie jeszcze mnie nie zawiodły. Jak było tym razem? Zapraszam do czytania.

Paletka kosztuje około 40 zł w zależności od strony. Mieszanka matowych i błyszczących cieni, brązowych i różowych, pozwala na odrobinę szaleństwa. Spokojnie wykonamy nią zarówno dzienny, jak i bardziej wieczorowy makijaż.

Cienie trochę się osypują, więc polecam albo robić obsypkę pod okiem przed aplikacją, albo cały makijaż zaczynać od oczu. Jeśli chodzi o pigmentację, to jak możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach jest bardzo fajna, zwłaszcza w tych błyszczących cieniach. Troszeczkę zawiodła mnie czerń. Nie da się zbudować intensywnie czarnego kącika, bo robi plamy i zbiera się w załamaniach. Do pozostałych cieni nie mam zastrzeżeń - utrzymują się bez zarzutu i łatwo się blendują.




Delikatne różnice w zdjęciach wynikają ze światła, które płatało mi figle. Podsumowując z palety jestem bardzo zadowolona. Paleta wielofunkcyjna do codziennego makijażu i do tych bardziej szalonych. Testowałyście tą paletę? Jak Wam się podoba kolorystyka? Co sądzicie o paletkach MUR?

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jakbyś kupiła jedną i poćwiczyła na pewno kupowałabyś kolejne. To wielka frajda malować :)

      Usuń
  2. ale ładne kolory:D moje bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ta czerń tak wypada słabo, ale kolorystyka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń jest specyficzna musi być naprawdę dobra i w większości droga żeby czerń grała ładnie :)

      Usuń
  4. Dużo kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie kolory, miałam okazję ostatnio przeglądać paletki make up revolution i kilka mnie oczarowało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ze świetna paletka :) Muszę zakupić :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/mam-nadzieje-ze-wiesz-ze-mozesz-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że paletka świetnie sprawdzi się dla osób, które poszukują kompletnego, samowystarczalnego produktu do oczu ;) Kolory są bardzo na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ktoś kto chce się pobawić ale też potrzebuje czegoś na codzień będzie zachwycony :)

      Usuń
  9. Mam jedną paletę MUR i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością cieni! Twoja paletka ma boskie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że mamy to MUR to chociaż możemy potestować świetne produkty w dobrej cenie :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie barwy, szczególnie brązy i rudości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh the colors of this palette are super pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo uniwersalna paletka :) Można praktycznie każdy makijaż nią wykonać, od dziennego po wieczorowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Im więcej oglądam takich paletek, tym bardziej przekonuję się do zakupu jednej...tak na próbę, czy sprawdzi się u mnie...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest bardzo uniwersalna. Nawet jeśli nie polubisz się z różami to jest w niej dużo odcieni brązu ktore się świetnie spisują ☺ rowniez pozdrawiam 💖

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.