W to jakże piękne poniedziałkowe popołudnie przychodzę do Was z recenzją dwóch szamponów marki only bio z serii hair cycling. Jako pierwszy kupiłam i przetestowałam wersję odżywiającą. Szampon regenerujący kupiłam po zobaczeniu go u dziewczyn, które otrzymują pudełka Pure beauty. Po wykończeniu jednej wersji i porządnym przetestowaniu drugiej, czas na spisanie recenzji!


 Odżywienie szampon do włosów i skóry głowy

Optymalne odżywienie włosów to klucz do ich dobrej kondycji. Produkty z gamy ODŻYWIENIE zawierają w swoim składzie oleje, mające dobroczynny wpływ na łuskę włosa. Wzmacniają one jego strukturę, zabezpieczając przed kruszeniem i łamaniem. Wygładzają i zapobiegają plątaniu pasm.

Jak pachnie?
Top: wiśnia, cytryna
Heart: kokos, puder
Base: drzewo sandałowe, wanilia

250 ml - 24,99 zł

Tak jak wspomniałam, ten szampon kupiłam jako pierwszy i to jeszcze na długo zanim w rossmannie ruszyła akcja z darmowymi próbkami tej serii. 

Skusiłam się na niego, ponieważ szukałam czegoś do codziennego użytku, o bardziej odżywczych niż oczyszczających właściwościach. No i nie ukrywam, spodobało mi się opakowanie - bardzo ładna szata graficzna i ciekawe połączenie pomarańczy i różu.

Szampon ma żelową i dość płynną konsystencję - dzięki temu bez problemu można go wydobyć z opakowania aż do samego końca. 

Bardzo spodobało mi się to, że na opakowaniu umieszczono nuty zapachowe tego produktu - sama najbardziej czuję kokos i troszkę wiśni. Fajnie było zobaczyć pozostałe użyte nuty zapachowe. 

Szampon bardzo dobrze się pieni, co cenię sobie w szamponach. Przy czym super domywa skórę głowy, nie podrażnia jej i absolutnie nie przyśpiesza przetłuszczania. Za to włosy są po nim miękkie i miłe w dotyku. Z przyjemnością go zużyłam.

Regeneracja szampon do włosów i skóry głowy

Włosy poddawane częstej stylizacji czy koloryzacji, potrzebują regularnej i intensywnej odbudowy. Produkty z gamy REGENERACJA, wzbogacone o wzmacniające proteiny, stanowią kompleksowe rozwiązanie dla osłabionych i zniszczonych włosów, przywracając im siłę, elastyczność i zdrowy wygląd.

Jak pachnie?
Top: bergamotka, jabłko
Heart: jaśmin, róża
Base: brzoskwinia, karmelizowane owoce

250 ml - 24,99 zł

Po tym jak fajnie używało mi się wersji odżywczej, tym bardziej chciałam sprawdzić wariant regenerujący. 

W tym przypadku opakowanie ma kolor czerwono-różowy, a sam produkt zabarwiono na lekko czerwony.

Zapach zaś jest dużo bardziej kwiatowy niż poprzedniej wersji, ale równie przyjemny.

Konsystencja jest identyczna i mam wrażenie, że podobnie jest też z działaniem.  Skóra głowy jest dobrze doczyszczona, nie podrażniona, a włosy miękkie i błyszczące, ale nie obciążone.

Oba szampony uważam, że świetnie sprawdzą się przy codziennym użytkowaniu, o ile raz na jakiś czas nie zapomina się o mocniejszym oczyszczaniu skóry głowy. 

Miałyście już coś z serii hair cycling?

4 komentarze:

  1. Kocham wersję regenerującą, na prawdę świetnie się u mnie sprawdziła! :) Mam ochotę na pozostałe, ale głównie po to by poznać zapachy, bo działanie podejrzewam będzie tak samo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Po czerwonym możliwie, że kupię sobie i ten trzeci 😂🙈

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.