Wreszcie nadszedł czas recenzji błyszczyków od BareMinerals które wygrałam na blogu: http://www.blogmoniszona.pl/. Mam kilka drogeryjnych błyszczyków. Przekonajmy się czy te z Sephora dużo się od nich różnią.

Opakowanania są małe, poręczne, idealne do torebki. Podoba mi się że są proste, bez zbędnych grafik i napisów. Po odkręceniu wyskakuje nam aplikator o klasycznym kształcie kopytka, tak jak w większości pomadek. Jest fajnie wyprofilowany i dobrze się nim nakłada produkt.

Konsystencja tych błyszczyków jest dużo lżejsza niż w przypadku znanych mi, drogeryjnych egzemplarzy. Nie czuć ich tak na ustach i nie zostawiają nieestetycznego nadmiaru na ustach. Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi. Pachną miętą i przyjemnie mrowią w usta. Dodatkowo zachwyciła mnie ich pigmentacja i to jak optycznie powiększają usta. Niestety są lepkie i niezbyt trwałe - w tym nie różnią się od innych błyszczyków.


Najjaśniejszy kolor - "charmer" to bardzo jasny róż, kolorem przypominający korektor. Widocznie rozjaśnia usta, ale w połączeniu z ciut ciemniejszą pomadką nie sprawia że makijaż wygląda jak u lalki Barbie, z czego bardzo się cieszę. Kolejny kolor - "Future star" - ciemny brudny róż, to mój idealny nude. Często go nakładam przy makijażach makeup no makeup. Delikatne drobinki zdecydowanie odświeżają cały look. Ostatni najciemniejszy - "Spark plug" ma duże drobinki, dostrzegalne gołym okiem. Przypomina mi błyszczyki jakie nosiła moja mama, a że powrót do przeszłości jest w modzie, podoba mi się efekt jaki daje.


Konsystencja miło mnie zaskoczyła, podoba mi się to że nie są gęste, a jednocześnie dobrze kryją. Może nie są trwałe ale na wiosnę do delikatnych i świeżych makijaży będą idealne. Te są dużo przyjemniejsze w użytkowaniu niż Bell które recenzowałam jakiś czas temu. 

A Wy miałyście okazje je używać? Wiem że większość z Was nie jest fankami błyszczyków, ale może macie jakieś swoje ulubione niematowe pomadki?

58 komentarzy:

  1. nie znam tych błyszczyków, ale kolory bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, ciekawe jak prezentują się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie pomyślałam żeby zrobić swatche na ustach, poprawię się następnym razem :)

      Usuń
  3. Bardzo bezpieczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki, ale nie przepadam za błyszczykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość matów sprawia że też chętniej po nie sięgam :)

      Usuń
  5. Ja dla odmiany lubię błyszczyki. Mój narzeczony co prawda nie bardzo...;D Bardzo fajne kolorki. Chętnie bym przygarnęła. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nareszcie ktoś lubi :D Również pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki tej marki i w Uk jest ona bardzo popularna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze mam nadzieje że nie ostatnie kosmetyki tej marki :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze do czynienia z żadnymi pomadkami ani błyszczykami Bare Minerals.

    OdpowiedzUsuń
  8. markę lubię, ale te kolory zupełnie nie moje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne błyszczyki - moje kolory;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieżność wśród komentarzy co do kolorów mnie powala :) Wydaje mi się że są standardowe i klasyczne, mi się podobają ;) Pozdrawiam <3

      Usuń
  10. chętnie bym przygarnęła wszystkie kolorki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczęściarą że udało mi się je wygrać :)

      Usuń
  11. Ładne kolorki natomiast nie przepadam za błyszczykami ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Tobie też się podobają kolory. Ja też wielką fanką błyszczyków nie jestem :)

      Usuń
  12. Ja wolę matowe, jednak kolorystyka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych błyszczyków ale kolory podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za blyszczykami, denerwują mnie na ustach:(
    Pozdrawiam 💋

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych błyszczyków może dlatego, że właśnie nie lubię tej lepkości :( Rzeczywiście opakowanie bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zakochałam się w naturalnej pomadce z buraka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jestem bardzo ciekawa jak się ją robi i jak wygląda na ustach :)

      Usuń
  17. Odcienie jak najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chetnie bym je przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz je na necie w większej pojemności, tych miniaturek nie znalazłam :)

      Usuń
  19. błyszczyków nie znam, nie miałam okazji testować, ale bardzo podobają mi się ich odcienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam nadzieję, że jak poczuję wiosnę to zacznę używać błyszczyków, szminek itp. :)
    Ładne, takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham szminki i mogę ich używać non stop :)

      Usuń
  21. Ja od czasu do czasu lubię błyszczyki, mam kilka fajnych Golden Rose :) Obserwuję i pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose błyszczyków nie miałam, uwielbiam ich matowe pomadki :)

      Usuń
  22. Nawet nie wiedziałam, że Bare Minerals ma błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki mają naprawdę super, ten brudny róż chyba najbardziej by mi przypasował, chociaż ten blady też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne odcienie mają te błyszczyki! I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam za błyszczykami akurat, rzadko po nie kiedy sięgam. Może dlatego, że mam długie włosy, nie spinam ich a jak jest wichura to potem się całe kleją hehe :D Wolę pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem ciekawe te kolorki - bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Future star taki dla mnie ;0 choć ja nie lubie mrowienia na ustach ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.