Podkład Royal Skin od Wibo zgarnęłam z kosmetyczki mojej mamie. Ma szklaną, matową butelkę z czarną zakrętką i podłużną pompką.

Od producenta: "Wibo Podkład do twarzy SPF 27 Royal Skin. Zapewnia silne i skuteczne działanie przeciwzmarszczkowe. Bogata i kremowa tekstura nadaje skórze gładkości, odprężenia i promiennego blasku. Formuła bogata w dobroczynne działanie brzoskwiniowych olejów oraz wyciągu z moreli. Świetliste wykończenie makijażu. Dzięki zawartości silikonów fluid bardzo dobrze rozprowadza się, maskując wszelkie niedoskonałości cery. Odpowiedni także dla suchej i dojrzałej skóry. Formuła wolna od parabenów. Zawiera filtry UVA/UVB. Działanie: anti-aging, wysoki stopień krycia niedoskonałości, ujędrniające, nawilżające i odprężające."

Wykończenie jest nawilżające, typowo anti-age, bardzo rozświetlające. Co do stopnia krycia, to nie zgadzam się z producentem. Jest ono przeciętne i czasami trzeba wspomagać się korektorem. Ale według mnie to dobrze, oczekując nawilżenia i formuły sprzyjającej skórze dojrzałej, nie chcę mocnego krycia. Jeśli chodzi o utrzymywanie się to wypada średnio.

Mam kolor 02 Ivory i wcale nie jest jasny. Dla mnie zdecydowanie za ciemny co możecie zobaczyć na kolejnych zdjęciach. Na twarzy dodatkowo oksyduje i przemienia się w totalną pomarańczę.


Ogólnie to, że jest nawilżający i rozświetlający jest spoko, ale kolor totalnie odbiegający od nazwy ivory i to jak się słabo utrzymuje totalnie mnie zawiodły. A co Wy sądzicie o tym podkładzie? Może ktoś z Was go lubi?

51 komentarzy:

  1. Pamiętam, że widziałam, że kiedyś ktoś chwalił na yt ten podkład, ale nie pamiętam dokładnie kto :D Jednak mnie samą nie kuszą już podkłady wibo, lovely czy miss sporty. Pamiętam, ze kiedyś miałam jakiś tej ostatniej marki i był masakryczny :/ Twój rzeczywiście jest mega ciemny i pomarańczowy na dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te marki które wymieniłaś mimo że miewają dobre produkty to nad podkładami muszą popracować. Zgadzam się z Tobą ☺

      Usuń
  2. To ja nawet nie sięgam po niego. A na ostatniej promocji Rossmanna się nad nim zastanawiałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do przejścia jest kolor. To niby jest 2 ale nr 1 nie jest lepszy ☺

      Usuń
  3. o matko! :O faktycznie mega ciemny jest :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie ciemny, jeszcze ta pomarańcz...
    Dobrze, że omijam ich podkłady szerokim łukiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze nie trafiłam na dobry podkład Wibo/lovely ☺

      Usuń
  5. nie znam podkładu w sumie to nie używam, ale krem cc ze zdjęć kiedyś używałam i byłam całkiem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam krem bb z lovely i był równie nieudany. Mam pecha do podkładów tych siostrzanych marek ☺

      Usuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałabym z nim problem w postaci koloru. Zdecydowanie za ciemny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po codziennym opalaniu przez miesiąc byłby dobry :D

      Usuń
  8. Nie miałam, ale już w opakowaniu wygląda za ciemno i za pomarańczowo dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam takich podkładów, więc się nie wypowiem;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego podkładu to nikt nie powinien używać. Na szczęście moja mama woli Catrice All matt plus i wibo nie używa ☺

      Usuń
  10. Nigdzie go nie widziałam, obecnie używam z Delii na zmianę z minerałkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie znam w ogóle tego podkładu więc sie nie wypowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ciemny! :O Milutkiego dnia życzę Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie jest ciemny. Totalnie nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo to polska marka, powinna mieć podkłady zgodne z tonacją Polek. Te raczej nikomu nie spasują :)

      Usuń
  14. Po nazwie spodziewałabym się innego koloru... nawet dla mnie jest za ciemny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie przez internet tego podkładu to katastrofa :)

      Usuń
  15. Jak na Ivory jest bardzo ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam Cetrice i Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice mam i lubię. Revlona chyba nie miałam ☺

      Usuń
  17. Patrzyłam na ten podkład, ale oczywiście był zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam "szczęście" do ciemnych podkładów ;)

      Usuń
  18. szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie nie cierpię pomarańczki na twarzy :( Nie miałam go nigdy, ale już wiem, że też nigdy nie wpadnie w moje łapki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kto wymyśla aż tak nieużytkowe kolory ;)

      Usuń
  20. Chciałam kupić ten podkład ale dobrze ze sie nie zdecydowałam. Rzeczywiście kolor straszny! Pozdrawiam i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny. Również pozdrawiam i życzę miłego dnia ☺

      Usuń
  21. Nie znam tego podkładu. Mam już swoich ulubieńców i żadko sięgam po coś innego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam testować nowości mimo że mam kilka sprawdzonych produktów ☺

      Usuń
  22. Nie znam tego podkładu ale jakoś nie czuje się zaciekawiona by go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest 2 kolor z gamy????? Borze liściasty to wygląda co najmniej jak połowa kolorystyki ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo końcówka gamy, no niestety w Wibo na razie nie znajdziemy ładnego, jasnego i przede wszystkim żółtego podkładu :)

      Usuń
  24. Lubię markę Wibo ale ten kosmetyk u mnie się nie sprawdza. Jest dla mnie zbyt wodnisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś zobaczyła z Eveline ten w kropelkach to dopiero jest wodnisty podkład :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.