Po ogromnym sukcesie podkładu healthy mix, marka bourjois zdecydowała się wypuścić krem BB z tej samej serii. Osobiście, uwielbiam podkład, do kremu podeszłam z dużymi nadziejami i zapałem. Jak się sprawdził? Zapraszam na recenzję.

Pojemność: 30 ml
Cena: 29,90 zł (cocolita.pl)
Kolorystyka: 01 light, 02 medium, 03 dark
Konsystencja: lejąca
Krycie: średnie

Gama kolorystyczna jest bardzo uboga. Każdy kolor znajduje odpowiednik w gamie healthy mix (light to nr 51, medium 52/53, dark 54). Tubka jest miękka i wygodna w podróży. Aplikator mi się nie podoba. Produkt się wylewa z niego, przez co dużo go marnujemy. Krem bez problemu rozprowadza się po twarzy, a najlepiej aplikowało mi się go gąbeczką. Mam wrażenie, że daje dużo mniej rozświetlający efekt niż podkład - krem w przeciwieństwie do podkładu nie ma drobinek. Wykończenie określiłabym jako satynowe. Utrzymuje się słabiej niż podkład, tak samo ma mniejsze krycie. Rozumiem zachwyty nad nim, bo na prawdę ładnie wygląda na skórze. Szczerze polecam go, ale tylko dla tych którzy nie noszą okularów, przeciwsłonecznych też lepiej nie zakładać. Wiadomo, każdy podkład się ściera w miejscach złączenia z oprawkami, ale większość można doklepać palcem i wygląda to dobrze. W przypadku tego kremu, nie da się go rozetrzeć, ponieważ robią się dziury. Niestety lubi też emigrować po całych oprawkach. Kilka razy zważył mi się na nosie lub policzkach, gdzie skóra stykała się z oprawkami. Okulary noszę codziennie, dlatego plamy jakie pozostawały po oprawkami były nieakceptowalne. Z tego względu dla mnie to bubel.



W tym miesiącu coś nie mam szczęścia do produktów. Kolejny bubel. No niestety tak to czasami bywa. Na szczęście podkład wykończony i używam czegoś innego. A jakie są Wasze wrażenia z tym kremem? Jaki jest Wasz ulubiony podkład bądź krem bb?

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak się nie nosi oksów to wierzę że się sprawdza :)

      Usuń
  2. Ojej skoro nie nadaje się do "okularnic" to sobie go odpuszczę :( Również codziennie noszę okulary :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wątpię by komukolwiek w połączeniu z okularami się sprawdził ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że kolejny produkt okazał się być bublem 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wreszcie popisać o tych które mi się sprawdziły :)

      Usuń
  4. Też nie mam szczęścia do BB, to witam w klubie :D Chociaż chyba kiedyś myślałam nad Lioele i Dr. G, bo próbki były obiecujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z próbek polubiłam się z mincerem, ale dużego opakowania do tej pory nie kupiłam :D

      Usuń
  5. Też jestem okularnicą, więc pewnie u mnie by się nie sprawdził :( Swoją drogą jesteś kolejną osobą, która mówi, że dla osób noszących okulary jest nieodpowiedni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też wcześniej słyszałam że się warzy pod okularami ;)

      Usuń
  6. A ostrzegałam przed tym ważeniem! Ja go lubię i pewnie jeszcze po niego sięgnę, bo okulary zakładam bardzo rzadko (mam wadę -4, ale ich nie znoszę, dalej się z nimi nie oswoiłam, choć noszę od podstawówki). Lubię go za to, że cera wygląda po nim naturalne i promiennie, osoby, które nie noszą okularów powinny być zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miałaś rację. O ja mam -1 i noszę od jakiś 3 lat, do soczewek nie jestem przekonana. Z tym się zgadzam, dla szczęściar bez okularów będzie w sam raz :)

      Usuń
  7. Tego kremu nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja generalnie nie używam wcale kremów BB. A skoro dla okularnic też się nie nada to raczej nam nie po drodze, nawet gdybym zechciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mam na niego ochoty ;p gama kolorystyczna naprawdę uboga pewnie żaden kolorek by mi nie pasował :( Nie cierpię efektu ważenia się podkładu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile masz żółte tony skóry i nie jesteś bladziochem to Light jest spoko 🙂

      Usuń
  10. Mam go i używam wtedy, kiedy nie mam jakiś ważniejszych wyjść :D jak dla mnie to bardzo średniaczek i szkoda na niego pieniędzy :c
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo dobrze, że go nie kupiłam a chciałam ;p

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O to na pewno nie dla mnie, bo nie dość, żem okularnica, to jeszcze u mnie też na pewno się zwarzy. Będę unikać :D
    Ja lubię CC Yonelle.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.