Mimo, że produkty Bath and body works nie są zbyt szeroko dostępne, chciałabym Wam zrecenzować kosmetyki, które udało mi się kupić na stronie Yourshine.pl. Posiadam:

- mgiełkę do ciała o zapachu Sea Island Cotton
- żel antybakteryjny, niestety w wyniku noszenia go w torebce, naklejki mi się starły, niżej wrzuciłam Wam zdjęcia z bliska, może Wy poznacie co to za zapach, ja niestety nie pamiętam.

Mgiełkę kupiłam z polecenia Aleksandry Kłos (Dudzickiej). Jest to mniejsza wersja zapachu, ale bardzo wydajna. Pięknie pachnie świeżym praniem. W nutach zapachowych zawiera między innymi białe piżmo, które uwielbiam. Mimo, że to mgiełka super utrzymuje się na ciele i nie wietrzeje zbyt szybko. Zapach jest kapitalny i wyjątkowy. Każda wielbicielka świeżych perfum powinna ją mieć. 


Żel antybakteryjny bardzo przydaje się w torebce. Nie zawsze mamy gdzie umyć ręce, a ten produkt odkaża nasze dłonie w szybki i łatwy sposób. Przepięknie i intensywnie pachnie. Minusem jest cena i zamykanie. Kilka razy sam otworzył się w torebce i niestety wylał. Na szczęście nie zniszczył niczego. Za cenę ok. 15 zł ma za małą pojemność i oprócz zapachu nie wyróżnia się na tle innych żeli antybakteryjnych. W Rossmanie możecie znaleźć żele o większej pojemności i tańsze.


Za mgiełkę zapłaciłam ok.30 zł a za żel ok.15 zł.  Mgiełka jest fantastyczna i z chęcią kupię inną wersje. Co do żelu to się waham, bo jednak jest dość drogi biorąc pod uwagę stosunek do pojemności. 

A Wy jakie posiadacie produkty z Bath and body works? Chcę kupić nową mgiełkę, może znacie jakie świeże zapachy od bbw?

14 komentarzy:

  1. Mgiełka musi super pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam kosmetyków tej firmy, ale to tylko dlatego, że w moim mieście nie ma tego sklepu. Myślę jednak, że trudno byłoby mi się zdecydować na konkretny kosmetyk, bo pewnie sporo mają dobrych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie ma sklepu. Zamawiam z yourshine.pl albo iperfumy.pl. To prawda że ciężko się zdecydować.

      Usuń
  3. Podobają mi się, chętnie bym kupiła

    obserwuje i liczę na to samo ;)
    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaciekawi mnie Twój blog to z pewnością zaobserwuję :)

      Usuń
  4. nie znam tej firmy niestety, a żeli do rąk jakoś nie używam. Jakbym miała jeszcze więcej rzeczy nosić w torebce to by musiała mieć kółka, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tendencję do noszenia dużych torebek, choć nie zawsze jest to konieczne. Wpycham do niej wszystko a potem nic nie mogę znaleźć :)

      Usuń
  5. Ja z mgiełek mam Dark Kiss (cięższy) i Beautiful Day (kwiatowa i świeża) oraz Bali Blue Surf (świeża, morska). Żelu antybakteryjnego nie mam, bo nie wiem jaki wybrać. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.