Catrice All Matt Plus był pierwszym podkładem, po jaki w życiu sięgnęłam. Wcześniej używałam tylko kremów bb. Znam go od podszewski także, prędzej czy później musiałam Wam o nim napisać.


Cena: 26.99 zł

Podkład All Matt Plus - Shine Control Make Up działa jak druga skóra. Niechciany połysk jest pod kontrolą, cera jest zmatowiona, a skóra odpowiednio nawilżona. Jednocześnie podkład z formułą beztłuszczową zapewnia długotrwały makijaż, który tuszuje drobne niedoskonałości skóry. Odbijające światło pigmenty zapewniają jedwabiście matowe wykończenie i idealnie świeży wygląd. Testowany dermatologicznie. Dostępny w czterech odcieniach. Pojemność 30 ml*.

Posiadam odcień numer 015.

Podkład idealnie stapia się z moją mieszaną skórą. Wygląda bardzo naturalnie, jakbym nie miała nic na twarzy, a jednak skóra jest ujednolicona. Produkt daje mat, ale nie taki ciastkowaty, a naturalny. W połączeniu z dobrym pudrem potrafi bez poprawek utrzymać się przez dobrych kilka godzin. Uwielbiam w nim to, że nawilża skórę i daje jej świeży wygląd, mimo zmatowienia. Produkt jest wydajny, jedna pompka starcza mi na pokrycie całej twarzy za pomocą pędzla. Przy użyciu gąbki potrzebuję półtora pompki. Jedno opakowanie starcza mi na jakieś 2/3 miesiące przy malowaniu się około 4 razy w tygodniu.



Jestem ciekawa jakich podkładów Wy używacie. Napiszcie mi na dole. Chętnie poznam ciekawe podkłady.

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie od dawna i pewnie prędzej czy później go kupię - dużo osób go właśnie poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego nie miałam, ja na co dzień używam mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kusi mnie mineralny ale nie umiem przez internet dobrać koloru :(

      Usuń
    2. Mam ten sam problem, już dwa razy nie trafiłam z odcieniem, na szczęście różnica nie była jakaś koszmarna, więc zużyłam je teraz latem, gdy skórę trochę słońce musnęło.

      Usuń
    3. Z dobraniem właśnie jest straszny problem. Mi się z Pixie udało od razu, ale jak chciałam spróbować z innych firm to też nie mogę trafić na idealny odcień ;/

      Usuń
    4. Mogliby zrobić jakieś porównanie z podkładami innych firm, ale raczej tego nie zrobią bo nie będą kogoś promować. A szkoda.

      Usuń
  3. Teraz mam 3 ulubieńców: rozświetlający Becca, matujący AA i mineralny z Bare Minerals :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.