Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu Aussie. 

Jak podaje Wikipedia Aussie jest sprzedawany jako produkt Australijski z powodu włączenia niektórych naturalnych składników znalezionych w tym kraju. Marka została wyprodukowana przez firmę Procter & Gamble. 

Produkty tej marki możecie znaleźć w Rossmanie. Sama je tam wypatrzyłam. Szczególnie urzekły mnie piękne opakowania z kangurami. Długo zastanawiałam się, które wybrać, a ostatecznie skusiłam się na Miracle Moist Shampoo.

Cena: 20 zł
Pojemność: 300 ml

Podaj swoim suchym i zniszczonym włosom zasłużonego drinka, a od razu odzyskają blask. Kolekcja Aussie Miracle Moist wniknie w Twoje suche i zniszczone włosy, pomagając im odzyskać gładkość, miękkość i blask. Powrócą do formy szybciej niż Twój organizm po wypiciu napoju izotonicznego. Kolekcja zawiera szampon,odżywkę oraz intensywną odżywkę 3-minutową, która z pewnością odegra kluczową rolę podczas rutynowych kontroli, jakim codziennie poddajesz swoje włosy.

Szampon ma słodki zapach, żółtawy kolor i lejącą konsystencję, która sprawia, że produkt jest mało wydajny. Moje włosy są zdrowe u nasady, a suche na końcach. Często jest tak, że gdy używam szamponów przeznaczonych do suchych włosów to obciążają moje włosy u nasady i na drugi dzień po myciu, wyglądają jakbym nie myła ich od tygodnia... Chyba żadna dziewczyna zmagająca się z lubiącą się przetłuszczać skórą głowy, nie lubi takiego efektu. W przypadku szamponu z Aussie, tak się nie dzieję. Włosy zyskują zdrowy blask, a nie obciążenie.


Szczerze, pierwszy raz spotykam się z takim otwieraniem szamponu, ale jest bardzo poręczne. Łatwo i szybko się go otwiera i zamyka. Podoba mi się ta forma dozowania.


Na pewno zaopatrzę się w inne produkty tej marki. Co polecacie?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.