Na promocji w Rossmanie zdecydowałam się na zakup bazy nawilżająco - rozświetlającej z Bielendy. Jako że miałam próbkę innej bazy rozświetlającej z Golden Rose postanowiłam zrobić ich porównanie.

Opis producenta: Jedwabista i delikatnie perłowa baza pod makijaż nadaje skórze naturalny i zdrowy blask.
Lekka formuła sprawia, że produkt doskonale minimalizuje widoczność porów oraz niewielkich zmarszczek bez efektu obciążenia skóry. Skóra staje się rozświetlona, gładka i świeża. Formuła nie zawiera parabenów.

Baza z Golden Rose ma bardzo ładny zapach. Jej konsystencja przypomina mi krem. Jej kolor jest biały, perłowy. Perła jest widoczna po nałożeniu na twarz, ale znika pod podkładem. Daje bardzo mocny efekt glow, mimo, że nałożyłam na niego matujący podkład, przypomina mi to efekt mokrej skóry. 




Opis producenta: Żelowo-perłowa rozświetlająca baza pod makijaż to idealny sposób na dodanie blasku i wizualne odświeżenie cery, przy jednoczesnej poprawie jej nawilżenia.Inteligentny dozownik zamienia perłowe kapsułki zawieszone w lekkim żelu w jedwabiste serum, które idealnie dopasowuje się do skóry. Baza jest bardzo lekka, nie klei się, szybko się wchłania.

Baza z Bielendy ma super wygląd - to bąbelki zatopione w bezbarwnej masie. Dzięki pompce łatwo się wydobywa odpowiednią ilość produktu. Niestety pompka bardzo łatwo się odkręca. Zapach bazy przypomina mi męskie perfumy. Konsystencja jest dużo rzadsza niż w przypadku Golden Rose. Na twarzy efekt glow jest dużo mniejszy, ale tutaj bardziej postawiono na nawilżenie. Obie bazy lepią się i przedłużają trwałość podkładu.


Miałyście do czynienia z tymi produktami? Jakie są Wasze odczucia?

36 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej bazy z Bielendy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazę z Bielendy mam i bardzo ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tej bazy z Bielendy, ale słyszałam o niej dużo dobrego :) ja używam bazy z Catrice i jak dla mnie jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc bazy z dzisiejszego posta są moimi pierwszymi :)

      Usuń
  4. Ale fajny post :))
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie używam baz, ale kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Znacznie przedłużają trwałość podkładu ☺

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych baz :) Używam benefitu od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Benefitu ale póki co wolę odkrywać tańsze marki :)

      Usuń
  8. nie miałam produktów, ale baza z bielendy mnie ciekawi.
    http://sandicious.pl/2017/11/fotele-do-salonu/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam ani jednej ani drugiej, bo nie używam baz rozświetlających ;)
    Bielenda ma niesamowite opakowania tych baz, robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nakładam na nią matujący podkład i puder to ten blask przebija delikatnie. Super jest to że ładnie nawilża :)

      Usuń
  10. Nie używam baz, ale moja mama chętnie sięga po te rozświetlające

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam żadnych baz, ani do cieni, ani pod szminkę (widziałam gdzieś taką), ani pod podkład, jakoś nie przepadam za bazami. Miałam i tańsze (np. wet n wild) i droższe (revlon), ale u mnie na bazach absurdalnie kosmetyki trzymają się gorzej, więc straciłam już nimi zainteresowanie. Ale muszę przyznać, że ta z Bielendy wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze kupić bazę pod cienie bo jedna piękna paleta mnie zawiodła i mam nadzieję że baza pomoże. Te bazy które pokazałam są moimi pierwszymi. I na szczęście nie zawiodły mnie, ale zachęciły do poszukiwania innych baz :) Szkoda że Ty trafiłaś na buble :(

      Usuń
  12. Przyjemnie się czyta tekst i ogląda zdjęcia. Dobra robota 😉 Co do baz to jeszcze żadna z tych które próbowałam mnie nie zachwyciła. Zwątpiłam w ich prawdziwe działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) U mnie się sprawdzają :)

      Usuń
  13. Baza z Bielendy jest bardzo chwalona, a tej z gr też chyba miałam próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bazy rozświetlające! Na chwilę obecną używam Autograph by M&S, a w zapasie czeka Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat baz rozświetlających nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam baz pod makijaż poza dobrym kremem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tą bazę z Golden Rose i szczerze to jest bez szału :(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajna ale narazie mam bazę z Bielendy która jest bardzo fajna. Następną kupię z golden rose ☺

      Usuń
  18. Mam różową bazę z Bielendy i lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.