Próbki perfum "Obsessed" dla niej i dla niego od Calvin Klein zamówiłam ze strony SoPost. Na pudełku była nazwa Douglasa, więc wydaje mi się że SoPost był pośrednikiem wysyłania próbek. Szkoda że w Polsce nie ma takich akcji.

 Na zewnętrznej stronie spersonalizowano pudełko dając napis "Obsessed with GlamGirl". W środku mamy zdjęcie Kate Moss - twarzy tych perfum. Z lewej jest miejsce na próbki, które dodatkowo były owinięte folią i zapakowane w czarne opakowanie, tak aby nic się nie zniszczyło podczas transportu.


Tak opisuje ten zapach strona iperfumy.pl:
Calvin Klein Obsessed są niczym zmysłowe i subtelne pieszczoty kochanków. Ta woda perfumowana dla kobiet jest odzwierciedleniem swojego kultowego pierwowzoru CK Obsession z 1993 roku, niosąc w sobie jednak zupełnie nowy obraz tamtych czasów, świeże spojrzenie oraz innowacyjne komponenty dla nowoczesnych kobiet.Orientalną woń otwierają świeże nuty cytrusów, lekko gorzkiego kwiatu pomarańczy i słodkiego elemi. Serce kryje białą lawendę owiniętą gałązką szałwii i liśćmi fiołków. Zapach wybrzmiewa wyjątkowym olejkiem ambretowym i sensualnymi tonami piżma.Daj się ponieść fali wspomnień i marzeń. Doświadczaj i świętuj z Calvin Klein Obsessed jednocześnie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość!

Skład: neroli, cytrusy, elemi, liście fiołka, lawenda szałwia, ambra, piżmo.

Jestem zachwycona tym zapachem. Zarówno męski jak i damski są do siebie podobne. Męskie są trochę mocniejsze. Oba są świeże, ale jednocześnie intensywne. Wąchając ten zapach wyobrażam sobie silną, pewną siebie bizneswoman. Te perfumy z jednej strony są stanowcze a z drugiej delikatne. Utrzymują się cały dzień, od rana do późnej nocy. Wszystkie zapachy które zawierają piżmo mi się podobają. Te nie odbiegają od reguły.

Wąchałyście? Jak Wasze wrażenia?

20 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kontaktu z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy to nie moja bajka. Mam dwa, a do tego kilka mgiełek, i leżą sobie zapomniane, nigdy nie pamiętam, żeby ich użyć :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem perfumomaniaczką, lubię ładnie pachnieć i odkrywać nowe zapachy ;)

      Usuń
  3. Na mnie ten zapach wrażenia nie zrobił. ;) Dla mnie to coś w stylu "Ale to już było" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero wkręciłam się w zapachy. Takiego jeszcze nie wąchałam ☺

      Usuń
  4. Ciekawy, pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam perfumy i musze powachać jak pachną Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój nos jeszcze nie miał styczności z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, nie miałam możliwości powąchania ich i nigdy nie myślałam o tych perfumach. Ale skoro tak polecasz, to muszę zaskoczyć swój nos :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polecam :) Mam nadzieję że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  8. Mnie jakoś Klein Nie kręci. Ale ciekawa jestem zapachu. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze Calvin'y Klein'y :) I chcę więcej :)

      Usuń
  9. Z chęcią bym w końcu przetestowała! :) Uwielbiam klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne opakowanie. Szkoda że w Polsce nie ma takich akcji ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.