Modern i Neutral Eyeshadow palette to dzieci naszej rodzimej marki Wibo. Ich cena jest porównywalna do palet Makeup Revolution. Wydaje mi się, że wyższa cena Modern zależy od ciepłej kolorystyki która jest teraz w trendach. 

Neutral jest starsza i zgodnie ze swoją nazwą posiada neutralne, codzienne kolory. Paleta zawiera 7 błyszczących cieni i 8 matowych. Kolorystyka jest stonowana, dużo w niej jasnych kolorów. Pigmentacja jest bardzo dobra, zwłaszcza tych błyszczących cieni. Jakość tej palety jest porównywalna do palet MUR. Dobrze mi się jej używa choć kolorystyka nie pozwala mi z nią poszaleć, przez co rzadko ją wybieram.


Wersję Modern udało mi się zdobyć na promocji w Rossmanie. Widząc jej kolorystykę ucieszyłam się że będę miała okazję przetestować paletę w ciepłych kolorach. Mam słabość do ciepłych, różowych czy pomarańczowych kolorów. Pięknie podbijają niebieską tęczówkę. W przypadku tej palety mamy 3 błyszczące cienie i 12 matów. Pigmentacja na ręce mnie nie powaliła. Na oku wygląda już o wiele lepiej, ale wciąż mogłoby być lepiej. Zawsze pod cienie używam korektor z Catrice i w połączeniu z moimi suchymi powiekami trzyma cienie bez zarzutu. W przypadku tej palety cienie na produkcie Catrice utrzymują się ok. 6h. Po tym czasie wszystko zjeżdża. Dużo lepiej te cienie utrzymuje baza pod cienie Wibo czy korektory o tłustszej konsystencji. Kolorystyka jest ciekawsza, pozwala się wyszaleć, a jednocześnie znajdziemy w niej kilka neutralnych kolorów do klasycznych makijaży.




Obie palety są okej. Wolę paletę Modern mimo, że wykonując makijaż tą paletą muszę się bardziej napracować i znaleźć bazę z którą się te cienie polubią. Pozwala mi na większą inwencję twórczą. 

Jaki macie stosunek do tej marki? Co sądzicie o tych paletach? Jakie inne palety o ciepłej tonacji polecacie?

26 komentarzy:

  1. Obie paletki mają piękne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej przypadła mi do gustu paletka Modern :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są ładne choć modern bardziej podbiła moje serce ☺ #modernteam💜

      Usuń
  3. Piękne są te palety, ale niestety mam uczulenie na ich cienie i od razu łzawią mi oczyska

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się modern, chciałam ją kupić, ale opinie są średnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdziesz do niej bazę z którą się polubi to na pewno będziesz zadowolona ☺

      Usuń
  5. Śliczne paletki <3 Może wzajemna obserwacja?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, świetny design. Jeśli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, jeśli mi też się spodoba Twój to także zaobserwuję. Nie chcę nikogo zmuszać do obserwacji :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Neutral Eyeshadow Palette za jej uniwersalność <3 Modern ma za to cudne kolory :)

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię zdecydowanie stonowane, neutralne kolory takie jak w przypadku Neutral... warto zwrócić uwagę na Zoevę ale też nie jest pozbawiona wad.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, ale ja nie przepadam za dużymi paletami, bo u mnie się jedynie marnują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to już uzależnienie uwielbiam cienie. Nieważne jaka wielkość palety ☺

      Usuń
  9. Obie mi się podobają, fajne kolorystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne paletki <3


    pozdrawiam i obserwuję, chętnie będe zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię paletki z wibo mają bardzo przystępne ceny, a kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się że paletek nie używam ani nic, ale te maja śliczne kolory! :) W sam raz dla mnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz się zaopatrzyć ;) Także pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Modern ma fajne kolory, szkoda tylko, że z pigmentacja nie jest już tak super :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.