Dzisiaj przychodzę do Was by się pochwalić wygraną na blogu: Blog Moniszona. Monice spodobał się mój sposób na zimę i ogłosiła mnie zwycięzcą swojego konkursu. Główną wygraną była tuba z trzema błyszczykami Bareminerals. Marka jest dostępna w sephora. Dostałam odcienie: spark plug, future star, charmer. Na razie miałam je na ustach tylko kilka razy więc musicie poczekać na recenzję.


Dodatkowo Monika dorzuciła mi dużo próbek. Bardzo się cieszę z wszystkich, mam dużo nowości do testów.



Koniecznie zajrzyjcie na bloga http://www.blogmoniszona.pl/.  Dużo wartościowych postów od świetnej dziewczyny. Napiszcie proszę czy znacie markę Bareminerals i co warto kupić z ich asortymentu. Które z próbek testować najpierw? Co polecacie?

31 komentarzy:

  1. Gratuluję wygrajej :)
    Obserwuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również życzę pomyślności w nowym roku 😘

      Usuń
  2. Gratuluję! :)
    Bardzo fajne nagrody, sama byłabym zadowolona :D Nie używałam jeszcze niczego z BM.
    Zacznij od próbek Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej, świetna paczka :) Wszystkiego dobrego w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki! Wszystkiego dobrego i więcej wygranych w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Tobie również życzę Szczęścia w Nowym Roku :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna zawartość, pomadki mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze w 2018! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję (i trochę zazdroszczę, haha) wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, fajna jest :D Z pierwszego zdjęcia środkowy kolor błyszczyku wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  11. Ojej ile cudowności! Czekam na recenzje tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.