Dzisiaj czas na denko. Zużyłam kilka produktów o których chciałabym Wam powiedzieć. 

Pierwsza rzecz to waciki bebeauty. Są bardzo tanie i nie rozwarstwiają się. To dwa najważniejsze czynniki, jakimi kieruję się przy wyborze wacików. Te bardzo lubię i dla tego postanowiłam Wam je pokazać.

Kolejne dwa produkty to klasyki u mnie - szampon Loreal arginine resist x3 i żel pod prysznic Nivea. Są prawie w każdym denku. Choć ostatnio żel z Nivea mnie uczulił, więc muszę zacząć na niego uważać. 

Perfecta masło do ciała lody melba ma konsystencję prawdziwego masła i całkiem dobrze nawilża oraz ładnie pachnie malinami. Dobrze mi się sprawdziło to masło, ale nie zachwyciło.

Kolejna rzecz to próbka Rituals - The Ritual of Ayvurveda Body Cream - krem do ciała. Ma ciekawą konsystencję typowej galaretki. Dużym plusem tego kremu jest także ekspresowe wchłanianie a przy tym mega nawilżenie. Przyznam się, że zachwycił mnie ten produkt. 220 ml produktu kosztuje 77 zł, więc kiedyś na pewno zaopatrzę się w pełnowymiarowe opakowanie.

Krem z nagietkiem od Ziai ma dość gęstą konsystencję, nakładałam go grubą warstwą na twarz i nie wchłaniał się tak dobrze jak krem od Yves Rocher z ulubieńców.

Próbka serum od Clarins była przedzielona na pół i z jednej strony znajdował się biały produkt a z drugiej pomarańczowy. Ten drugi miał rzadszą konsystencję i szybko się wchłaniał, zrobił na mnie duże wrażenie. Ten biały miał gęstszą konsystencję, był dużo tłustszy i zostawiał film. Niezbyt mi się spodobał.

Trzy kolejne produkty bardzo mi się podobały i zapewne wszystkie kupię ponownie. 

Eos summer fruit ma boski zapach owoców lata (głównie wybija się zapach brzoskwiń). Opakowanie jest urocze, poręczne, jednak trochę mi się porysowało od noszenia w torebce. Za to nigdy mi się nie odkręciło co jest ogromnym plusem. Nawilża średnio, ale zapach nadrabia wszystko. Na razie potestuję produkty ze zbiorów, ale kiedyś do niego wrócę.

Skończyła się moja ulubiona pomadka - Golden Rose Longstay nr 03. Bardzo ładny róż z minimalnymi drobinkami, mega wytrzymały i całkiem suchy w wykończeniu. Teraz zamiast niej używam pomadki z Bell, która jest jeszcze bardziej sucha w wykończeniu. Mogliście ją widzieć w ulubieńcach.

Kremów do rąk używam bardzo rzadko, jak nie w ogólę. Ten z tony moly był tak wychwalany, że ucieszyłam się gdy dostałam jego próbkę. Jest biały, gęsty i bardzo dobrze nawilża. Dla osób potrzebujących dużego nawilżenia będzie idealny.


Ostatnia rzecz to próbka perfum Karla Lagerfelda Femme, która ma okropne otwieranie (połowę niechcący wylałam). Perfumy mają intensywny zapach. Bardzo nieoczywisty, dlatego nie polecam kupować go w ciemno, nie każdemu się spodoba. Za każdym razem jak go wąchałam nie podobał mi się, dopiero gdy go ponosiłam był ok. Nie kupię pełnowymiarowego opakowania bo mimo wszystko nie zachwycił mnie.


Które z produktów znacie? Wąchałyście tych perfum, co o nich uważacie?

34 komentarze:

  1. Znam jedynie jajeczko EOS, mam je w tym samym zapachu i idealnie nadaje się na zimę, ale bardziej do używania w domu, bo jednak za mało chroni usta :( Muszę w końcu spróbować szampon Elseve!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z EOS-em się zgadzam, szampony Elseve są w każdym moim denku ;)

      Usuń
  2. Masło do ciała o zapachu lodów?! Jeszcze nie słyszałam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie malinami, też byłam ciekawa czy i w ogóle jak może pachnieć lodami :)

      Usuń
  3. Znam eos-a ale mówiąc szczerze mnie nie zachwycił.. Wygląda rzeczywiście bajerancko, ale jak na balsam za 20-30 zł to szału z działaniem nie ma. Płatki z Biedronki też kupuję, ale o wiele bardziej lubię te duże :) Masło perfecta wygląda ciekawie, ale jakoś nie jestem przekonana do końca do ich produktów. Maskę bielenda i peeling pewnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eos głównie dobrze wygląda i to bardziej gadżet do stosowania w ciągu dnia. Tych dużych płatków jeszcze nie miałam. Miałam już kilka produktów Perfecta i zwłaszcza z tych do twarzy byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Uwielbiam jajeczka z Eosa. Mam chyba 4 czy 5 sztuk poupychanych po torebkach i kieszeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne denko :D widzę ukochanego przeze mnie eosa! :D i ulubiony żel pod prysznic od nivea :) te peelingi magic pell ostatnio na wyprzedaży kupiłam chyba 10 sztuk! są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon Elseve i Ziaja mają u mnie minusy, ale kusi mnie EOS, chyba kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie te pomadki z Golden Rose się nie sprawdzają, mają taką samą formułę, jak pomadki z Lovely za 11 zł. Jest jak dla mnie zbyt obciążająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko się sprawdza każdemu. Ja i moja siostra je bardzo lubimy :)

      Usuń
  8. Właśnie nie dawno myślałam, czy nie zaszaleć i nie kupić tej pomadki EOS, bo jak dla mnie trochę droga jak na zwykły kosmetyk ochronny, ale skoro piszesz, że średnio nawilża, to póki co na tę wersję na pewno się nie skuszę, pomimo fajnego zapachu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na czym Ci zależy, to fajny gadżet, taki w ciągu dnia, na noc gdy chcę bardzo mocno nawilżyć usta, nie nadaje się. Ale mimo wszystko nie żałuję że go kupiłam. Dobrą okazją do kupienia go będzie promocja w Rossmanie :)

      Usuń
  9. Ciekawi mnie peeling :) fajna opcja na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prócz NIVEA i Eosa kompketnie nie znam reszty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie duże denko, a ja nie znam żadnego kosmetyku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie produkty maseczki wszystkie znam i u mnie również się sprawdziły, dla mnie eos jest świetny tak samo jak pomadka, nie znam tylko masła do ciała;)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś szampon L'Oreal i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Perfecty mam teraz peeling pod prysznicem, właśnie o zapachu melba :) zapach piękny, ale peeling taki średniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kosmetyki z Perfecty ale do twarzy i bardzo mi się podobały. Przy najbliższej okazji zobaczę jakie mają nowości :)

      Usuń
  16. Super denko:)Eos uwielbiam i czeka mój na rozpakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie Eos to tylko pachnie i nic więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze słodko smakuje, co nie zdarza się wszystkim. Mam balsam z w7 który jest mega gorzki :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.