Każda kręconowłosa zdaje sobie sprawę że dbanie o tego typu włosy jest lekko mówiąc ciężkie. Większość produktów podkręślających skręt skleja je, przez co wyglądają nieestetycznie. Jak jest z Nivea Flexible Curls & Care? 

Balsam ma lekką, kremową konsystencję i biały kolor. Producent zaleca nałożyć niewielką ilość balsamu na wilgotne włosy, a następnie wysuszyć je naturalnie lub suszarką. Nie ważne jaką metodę suszenia i nakładaną ilość produktu wybierzemy, on i tak nie skleja ich. A skręt jest dużo ładniejszy dzięki miękkości jaką nadaje balsam Nivea. Nie zgadzam się za to, z tym, że balsam zapobiega puszeniu. Do tego wciąż muszę używać pianki. 

Dozownik przypomina mi kształtem końcówkę od płynu do naczyń. W sumie to było dobre rozwiązanie. W połączeniu z  lejącą konsystencją, łatwo się go wydobywa z opakowania. Ciekawa jestem jak będzie się dozować, gdy będę kończyć to opakowanie, co nie prędko nastąpi, ze względu na wydajność.

Myślę, że spokonie można używać tego balsamu przed kręceniem je na papiloty, wałki bądź inne urządzenia.

Znacie ten produkt? Jakie produkty dla kręconych włosów polecacie?

36 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu. Staram się, aby moje włosy jak najmniej się kręciły. Obecnie są na etapie fal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, trzeba się ukierunkować, bo nie ma sensu męczyć ich raz prostownicą a raz lokówką. Długo miałam zagadkę co zrobić ze swoimi. Ale prostowanie włosów które po pół godziny się kręciły nie miało sensu :)

      Usuń
  2. Jestem posiadaczką nadzwyczaj prostych włosów, ale bardzo lubię kosmetyki Nivea 😗

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za produktami Nivea do włosów. Źle reagują na nie moje włosy. Zdecydowanie bardziej wolę Garniera :D
    P.S. co czytasz teraz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garniera do włosów nie próbowałam :) Obecnie czytam Dręczyciel Penelope Douglas, jestem na początku mam nadzieję że się rozkręci :)

      Usuń
  4. JA lubię tego typu produkty w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprayu jeszcze nie znalazłam nic ciekawego. Co polecasz?

      Usuń
  5. Nie znam tego kosmetyku, ale też właśnie napisałam o kosmetykach podkreślających skręt włosów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie pokazałaś efektu. Moje włosy są w miarę proste, więc nie dla mnie takie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie pomyślałam żeby dać efekt, bo w sumie to zależy od dnia, czasem się kręcą lepiej czasem gorzej i każdemu inaczej :)

      Usuń
  7. Moje włosy są bardziej proste, więc nie będę korzystać z ich podkręcania ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zazdroszczę prostych włosów, przez długi czas miałam proste a teraz mniej więcej od roku się kręcą :)

      Usuń
  8. Był czas, że bardzo lubiłam to serum. I tak naprawdę nie wiem co się stało, że już go nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że mogę spokojnie zaliczyć się do grona kręconowłosych to nie używam tego typu produktów. Z prostego powodu w sumie - nie lubię chodzić w rozpuszczonych, albo raczej kiedyś nie lubiłam i teraz nie mogę się za bardzo przemóc, żeby pójść np. na uczelnie w rozpuszczonych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Betty z Riverdale ;). Ja mam odwrotnie nie lubię wiązać :)

      Usuń
  10. Nie znam bo mam proste włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji się z nim zetknąć, moje włosy są proste do bólu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdy zakręcisz je na lokówce to długo Ci się trzymają?

      Usuń
  12. mam niestety proste włosy, jednak nie jestem do końca pewna czy to nie jakieś delikatne fale :D Muszę się w końcu przemóc i zobaczyć jak się zachowają jak naturalnie wyschną, bez użycia suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja wysuszę suszarką to też mi się słabo kręcą, nie wiem z czego to wynika. Jak same schną to dużo bardziej się kręcą :)

      Usuń
  13. Ja niestety mam włosy proste jak drut, a o lokach marzę od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się marzy o tym czego się nie ma, kręconowłose chciałyby proste i na odwrót, ja zaznałam w życiu prostych jak drut i teraz kręconych. Za Chiny nie wiem czemu mi się odmieniły. Szczerze mówiąc nie wiem które bym wolała biorę to co mam ;)

      Usuń
  14. O, to coś dla mnie, bo faktycznie z kręconymi są problemy. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam kręconych więc nie stosuje, ale same w sobie produkty Nive sobie cenię ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea wcześniej kojarzyłam z produktami do ciała i twarzy. Z włosowych mam tylko to. Zaciekawiła mnie też pianka :)

      Usuń
  16. Ja jestem wyjatkowo leniwa jesli chodzi o dbanie o wlosy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz że mi też się nie chce. Stosuję jak najmniej kroków :)

      Usuń
  17. Kosmetyk ciekawy, ale na moich prostych jak drut włosach pewnie nie zdziała zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz tendecji do kręcenia to niestety może nie zadziałać :(

      Usuń
  18. Ja mam włosy proste, z tego względu nie używam tego typu kosmetyków :)
    www.blisko-lasu.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.