Jednego sezonu wszyscy malujemy oczy w ciepłe odcienie, innego sezonu modne są niebieskości czy zielenie, ale brązy nie wychodzą z mody nigdy. Najbardziej klasyczna paletą jaką znam to Naked Chocolate od MUR. Na zewnątrz wygląda jak tabliczka białej czekolady. Jedno z lepszych opakowań jakie widziałam. Paleta posiada 16 odcieni. Dwa z nich - beżowy i złoty mają większą gramaturę od innych, co jest dość logiczne. To właśnie takich odcieni używa się najczęściej. 

Cienie są mocno napigmentowane, zwłaszcza te błyszczące. Błyskotki pięknie odbijają światło, zwłaszcza gdy są nałożone na mokro. Maty zaś są trochę satynowe. Nie ma problemów z ich rozcieraniem. Cienie utrzymują się bez zarzutu na każdej bazie. 

Poniżej możecie zobaczyć swatche poszczególnych kolorów.



Jak dla mnie wszystkie palety MUR jakie do tej pory stosowałam są wysokiej jakości jak na cenę 40 zł. Dają duże pole do popisu dzięki zróżnicowanej kolorystyce i łatwości w użytkowaniu. 

A Wy co uważacie o paletkach MUR? Jakie czekoladki posiadacie?

32 komentarze:

  1. Ja chyba jako jedyna nie posiadam ani jednej czekoladki. Co więcej żadna mnie nie kusi :D Ale muszę przyznać, że ta ma super kolory - jeśli już maluję oczy co następuje niezwykle rzadko to właśnie wybieram takie neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet te najnowsze a la Huda? Myślę że dla tych błyszczących folii warto mieć chociaż jedną :)

      Usuń
    2. haha nawet nie wiem jakie to :D serio, nawet nie śledzę takich nowości, bo zwyczajnie używam ich 'od święta' :)

      Usuń
  2. mam identyczną paletkę, jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie miałam do tej pory żadnej czekoladki, u mnie cienie wolno schodzą dlatego muszę pokończyć w pierwszej kolejności te co mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdro tego postanowienia. Mam już bardzo dużo palet i nie mogę się powstrzymać przed kupnem kolejnej. Sukcesem jest to że w kilku mam zagłebienia w niektórych cieniach :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Gdybym nie miała tylu palet z chęcią kupiłabym te najnowsze :)

      Usuń
  5. Mam ochotę na jakąś czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno skuszę się na jakąś czekoladę niebawem 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przemawiała do mnie ta paletka, sama nie wiem dlaczego :) Swatche wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod palcami są miękkie te cienie, lubię z nich korzystać :)

      Usuń
  8. Moja siostra ma tę wersję i muszę powiedzieć,że podoba mi się połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna zadowolić każdego w codziennym makijażu :)

      Usuń
  9. Nie mam ani jednej tej czekoladki :) Ale są śliczne moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja brązy zawsze są w modzie, bardzo je lubię! :) Mam jak na razie dwie paletki z mur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam żadnej czekoladki ale słyszałam że są dobre A widze że pigmentacje mają świetną
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała czekoladka to jedna z ładniejszych, ale do tej pory było mi z nią nie po drodze i mam 3 inne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest. Marzy mi się Morphie zamiast ją kupić biorę jakieś mniejsze i tańsze, choć składając je wszystkie już dawno miałabym wymarzoną Morphie :)

      Usuń
  13. Ja nie mogę kupować paletek, bo zazwyczaj i tak używam tylko jednego odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam eksperymentować, choć nie zawsze wychodzi mi to na dobre. Wyznaję zasadę, że praktyka czyni mistrza :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.