Dzisiaj przychodzę z zapowiadaną w ostatnim poście recenzją podkładu Liquid control hd od Eveline. Co o produkcie mówi producent?

Innowacyjny podkład nowej generacji, dzięki płynnej, nietłustej i niezwykle lekkiej konsystencji zapewnia maksymalnie naturalny efekt „drugiej skóry”. Doskonale kryje i długotrwale matuje do 24 h, bez efektu maski. Idealnie wyrównuje koloryt, zapewniając rezultat udoskonalonej cery- „baby face effect”. Aplikowana pipetką satynową formuła pozwala precyzyjnie kontrolować stopień krycia.

Skład: Aqua (Water), Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Talc, Isododecane, Trimethylsiloxysilicate, Nylon- 12, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, PEG/ PPG- 18/18 Dimethicone, Trimetoxycaprylylsilane, Magnesium Sulfate, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Caprylyl Glycol, DMDM Hydantoin, Chlophenesin, Propylene Carbonate, EDTA, May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499. 


Podkład zamknięto w matowej, szklanej buteleczce z pipetą. To mój pierwszy podkład o takiej formie aplikacji. Nie powiem, pare razy się nim pobrudziłam, ale nie wyobrażam sobie, żeby przy aż tak płynnej, wręcz lejącej konsystencji zastosować inne opakowanie

Kolor jaki posiadam to 015 - bardzo ładny - jasny, o żółtej tonacji. Bladziochy będą zachwycone. Przy wyborze koloru weźcie pod uwagę że nr 015 jest jaśniejszy niż 010.

Produkt łatwo się rozprowadza. Zdecydowanie lepiej wygląda nałożony za pomocą gąbki niż pędzla. A już w ogóle myślę, że najskuteczniej można go rozprowadzić za pomocą palców, by na sam koniec doklepać gąbeczką. Taki system najlepiej mi się sprawdza w przypadku mocno wodnistych konstencji. 

Podkład dobrze wtapia się w skórę, nie tworząc efektu maski. Ponadto jest lekki i można go budować. Jego wykończenie jest matowe, ale zdecydowanie nie suche, bardziej satynowe. Dobrze współpracuje z innymi produktami, nigdy niczego nie warzył. Utrzymuje się całkiem nieźle, ale nie wytrzyma 12 h, a co dopiero 24 jak zapewnia producent.

Jestem całkiem zadowolona z tego podkładu. Obecnie mam 6 podkładów. Co sądzicie o małym zestawieniu ich razem? Byłybyście zainteresowane takim postem? 

Miałyście okazję testować ten podkład Eveline? Co o nim sądzicie?

53 komentarze:

  1. Nie miałam okazji go jeszcze testować, ale dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, przejrzę mu się w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie nigdzie nie ma Eveline. Muszę w ciemno kupować i wybierać kolory :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię ale Healthy mix nie przebił :)

      Usuń
    2. u mnie heatlthy mix w ogóle nie trzyma się na twarzy... zaraz po aplikacji spływa... :/

      Usuń
    3. Może to kwestia kremu albo bazy. Próbowałaś różne konfiguracje?

      Usuń
  4. Coś czuję, że byłby dla mnie zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zdjęciu profilowym widzę że jesteś bladziochem, więc też obstawiam że byłby za ciemny :)

      Usuń
  5. Odkąd mam minerały, rzadko skłaniam się ku takim podkładom. Ale kusi!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minerały mnie kuszą bo mogłabym je łatwo dokładać na nos, ale jakoś mi z nimi nie po drodze. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Jakoś nie mam do niego przekonania

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że niestety pojawiają się po nim niedoskonałości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję go na zmianę z fit me i nie zauważyłam nowych niedoskonałości :)

      Usuń
    2. Stosuję go na zmianę z fit me i nie zauważyłam nowych niedoskonałości :)

      Usuń
  8. Właśnie dzisiaj mi sie skończył. Jestem z niego zadowolona, bo ma fajne krycie, a przy tym wygląda naturalnie. Myslę, że jeszcze kiedyś do niego wróce.
    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam że szybko zejdzie bo jest bardzo płynny i już po pierwszym razie widziałam zużycie :)

      Usuń
  9. Nie miałam go ale widziałam na paru blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie go używam i bardzo mi odpowiada, aż sama jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym miejscu wśród moich podkładów nie jest, ale i tak dobrze mi się sprawdza :)

      Usuń
  11. Chętnie bym przeczytała o zestawieniu ich razem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wolałabym, żeby miał pompkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to też byłoby rozwiązanie, ale pipety są modne w tym sezonie :)

      Usuń
  13. Tego podkładu nie miałam jeszcze ale chętnie wypróbuję. Fajnie gdybyś zrobiła takie zestawienie podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno pojawi się takie zestawienie ☺

      Usuń
  14. Bardzo go polubiłam, łatwo się aplikuje i naturalnie wygląda na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym go nakładasz. Bo jak nakładam pędzlem to jakoś gorzej wygląda na twarzy ☺

      Usuń
  15. Przymierzam się do zakupu, ale ostatnio nie było odpowiedniego odcienia. Bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam o nim dobre rzeczy, ale raczej od osób o młodej i problematycznej skórze. Ciekawe jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma średnie krycie w kierunku słabego ale można się wspomóc korektorem lub kamuflażem ☺ na pewno nie obciążyłby skóry 😉

      Usuń
  17. Nie miałam tego podkładu. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go, ale fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest inny od tych których do tej pory używałam :)

      Usuń
  19. Bardzo rzadko używam podkładu, ale widzę, że ten jest polecany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że spodobałby Ci się bo nie daje efektu maski i skoro rzadko używasz podkładu to nawet nie zauważyłabyś że go masz ;)

      Usuń
  20. troche jednak za malo entuzjazmu zeby mnie przekonac choc nie powiem myslalam o nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym miejscu wśród moich podkładów nie jest. Głównie przez tą pipetę. Boję się że cała się wybrudzę podkładem.. może dlatego mało entuzjazmu ;)

      Usuń
  21. u mnie tylko bb od skin hmm ale z pipetką podkład wspominam kiepsko hi

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam wszelkie zestawienia. Nie miałam go, ale strasznie skraje opinie o nim czytam :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.