Promocja w Rossmannie skusiła mnie na nowy podkład. Jest to Rimmel Lasting Finish 25 spf Breathable. Zacznijmy od opakowania - szklane, ciężkie, porządne, powiedziałabym, że klasyczne dla Rimmela. Jak już pewnie słyszałyście aplikator jest bardzo duży, coś jak w korektorze Shape Tape Tarte. Mój kolor to 105 - najjaśniejszy z całej barwy, z delikatnie różowymi tonami, które da się zneutralizować za pomocą bananowego pudru.


Konsystencja jest leciutka, nawilżająca, a krycie raczej średnie. Na twarzy utrzymuje się dobrze. Bardzo podoba mi się jak wygląda na twarzy. Jest naturalny, nie daje efektu maski. Myślę, że sprawdzi się także dla dojrzalszych cer, dzięki właściwościom nawilżającym. Dodatkowo utrzymuje się całkiem dobrze.

Miałyście okazję testować ten podkład? Co o nim sądzicie?

36 komentarzy:

  1. Ja się zastanawiałam przez całą promocję, czy go nie wziąć, ale stwierdziłam, że jednak mam już za dużo podkładów :D Myślę, że kupię go przy następnej promocji. Aplikator mnie zaskoczył, myślałam, że to klasyczna pompka jest, wiesz:) Mam nadzieję, że nie będzie mnie zapychał, bo jedno poprzednik to własnie robił :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że ten podkład już był wcześniej na rynku. Mnie podkłady na ogół nie zapychają :)

      Usuń
  2. Testowałam go, ale był dla mnie trochę za ciemny, oprócz tego denerwowała mnie ta pacynka. Co do działania był fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I miałaś też ten kolor 100? Dla mnie jest już za jasny, po pierwszym opalanku :) A pacynka mi jako jedynej chyba pasuje :)

      Usuń
  3. Ja sama bardzo lubiłam starą wersję w tubce - super wyglądał na twarzy i wcale go nie czułam. Na ten miałam też ochotę, ale trochę odstrasza mnie ta pacynka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej w komentarzu nie wiedziałam że była jakaś stara wersja :). A pacynka jest super, mi się podoba jej używanie :)

      Usuń
  4. Ja nigdy go nie testowałam, no i jakoś nie przepadam za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja miałam mało rzeczy Rimmela, ale też tak mam że za niektórymi markami nie przepadam :)

      Usuń
  5. mam go, ale jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad nim, ale ostatecznie wybrałam coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałabym sprawdzić kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kiepsko z nią, brakuje żółtych i jasnych odcieni :(

      Usuń
  8. Do cer suchych jest całkiem oki. U mnie sie nie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mieszaną i nie narzekam. Może wymagamy od podkładów różnych rzeczy :)

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze go okazji testować, muszę swoje rosmanowskie zapasy teraz wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też ciężko testować te nowości rossmanowskie. Sporo ich a brak czasu ☺

      Usuń
  10. Odkąd mam minerały, już nie stosuję takich pudrów...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i jest całkiem przyjemny :) Chociaż na co dzień wolę Healthy Mix z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Healthy mix uwielbiam. Niby podobny opis ze to produkty nawilżające ale zupełnie się różnią ☺

      Usuń
  12. Miałam go w koszyku, ale jednak odłożyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam w planach go kupić, ale jakoś się nie złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dużo o nim słyszałam i też mam w planach wypróbować, aczkolwiek odcienie Rimmelowskie nie bardzo mi pasują (jestem żółta).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt odcienie to klapa. Tez jestem żółta i musze neutralizować ten podkład pudrem bananowym ☺

      Usuń
  15. Mam inny podkład z Rimmela i bardzo go lubię (swoją drogą odcień 010 jest najjaśniejszym jaki kiedykolwiek udało mi się znaleźć i mówię tu o wszystkich firmach oferujących podkłady czy kremy BB. Niestety mam bardzo bladą karnację) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś korzystać z białego miksera do podkładów?

      Usuń
  16. Nigdy nie miałam. Fajnie, że daje naturalny lekki wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja go nie lubię. Jakoś mi nie podszedł. Odcień jest brzydki, formuła nijaka. Tylko aplikator ma fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go bardzo fajny 🙂 Na szczęście nie potrzebuje mocno kryjących podkładów więc ten podkład u mnie kryje tyle ile trzeba 😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.