Przy okazji urodzin blogach postanowiłam zrobić coś innego niż dotychczas. Trochę bardziej osobisty, luźniejszy post, którego dotychczas brakowało na moim blogu. Dzisiaj pokażę Wam moją toaletkę.


Mam ją stosunkowo krótko, bo ok. 4 miesięcy. Pochodzi z Ikea, a jest to model Hemnes. Szafeczka to oczywiście popularny Alex. Krzesło kupiłam na allegro, a dodatki są z Pepco.

Większość kosmetyków mieści mi się w podłużnej szufladzie, reszta jest w alexie, albo tych małych szufladkach toaletki. Muszę dokupić wkłady do szuflad alexa jak i toaletki, żeby lepiej posegregować kosmetyki, żeby się nie przesuwały.

Jestem bardzo zadowolona z tej toaletki, serdecznie ją polecam. Jak Wy organizujecie swoje kosmetyki? Polecicie jakieś fajne akrylowe/plastikowe pojemniki na kosmetyki?

43 komentarze:

  1. Może i popularna, ale za to jaka urocza i pojemna ;D Ja do swojego nowego mieszkanka wybrałam mini toaletkę Simple od Voxa. Wybrałam duże łóżko zamiast dużej toaletki i cały czas się zastanawiam, jak się w to zmieszczę :D Jak tylko będę po przeprowadzce to z pewnością się pochwalę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alexy zamiast szafek przy łóżku, oczywiście pełne kosmetyków i sprawa załatwiona :D

      Usuń
  2. Od toaletki jeszcze bardziej zachwycił mnie fotel w odbiciu w lustrze! No świetny :) Spostrzegawcza ja :D
    Liczyłam też troszkę na pokazanie dokładniejszej zawartości toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki bujak ogrodowy. Wszystkie kosmetyki są już na blogu, a nowości będą. Nie mam wkładów do szuflad jeszcze, więc średnio to wygląda :D

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się ta świecąca gwiazda :D
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda biała toaletka z tym różowym krzesłem, mimo że nie mam dużo kosmetyków to przydałaby mi się taka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie kaźdej makeupholiczki. Ja tez nie mam dużo kosmetyków ☺

      Usuń
  5. Bardzo fajna toaletka:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda, aż zazdroszczę :D No i różowe krzesło <3 pokochałam róż na starość haha :D Swoją drogą uwielbiam meble z Ikei :D Sama do swojego pokoju, gdzie udzielam korepetycji, kupiłam białe biurko i stolik :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzesło i poduszki to jedyny kolorystyczny akcent w pokoju. Łatwiej je wymienić gdy się znudzą niż łóżko czy toaletkę. Meble ikei są piękne i proste do złożenia czyli idealne ☺

      Usuń
  7. A ja jako kobita nie mam takiego sprzętu, ale nigdy nie uważałam, że jest mi potrzebny. Kosmetyki trzymam w dosyć sporych kuferku na kosmetyki i mieszcze się w sam raz :) Mam tam tylko te do make upu. A żele, szampony, masełka itd trzymam w koszyku w łazience. Toaletka bardzo ładna i wpasuje się do każdego wnętrza ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory tez nie miałam i żyłam. To bardziej moje małe marzenie po tym jak zaczęłam się bardzo interesować makijażem i brakowało mi miejsca gdzie moglabym się tym pobawić. Dziękuję ☺

      Usuń
  8. Marzę o tej toaletce! ;) jednak jak na razie mam inne wydatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi się taka toaletka :D jednak u mnie musiałaby obok stać szafa na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdro, ja się spokojnie mieszczę w toaletkę i alexa :)

      Usuń
  10. Świetna toaletka ^^ Ja niestety nie miałabym u siebie na nią miejsca :/ Gratuluję roku blogowania i życzę dużo wytrwałości w dalszym prowadzeniu ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna toaletka, już nie mogę się doczekać jak będę miała swoją, a narazie nie kupuję bo po prostu nie mam po co, dopiero jak przeprowadzę się do nowego mieszkania to tam będę miała :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/moje-serce-moj-wrog-steiger-aj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby przeprowadzka przeszła gładko i szybko, oraz żeby było wymarzone :)

      Usuń
  12. Piękna toaletka, piękne detale :) super to wszystko zagospodarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest :) Ja też mam swoją toaletkę ale nieco w innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. toaletkę znam ja niestetynie mam miejsca na taki mebel

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez sie nad nia zastanawiam od ponad 2 miesiecy i decyzji podjac nie moge haha pieknie masz <3

    Obserwuje.
    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z technicznego punktu widzenia bardzo polecam. Prosta do złożenia ale porządna :)

      Usuń
  16. fajny zakątek stworzyłaś dla swoich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna toaletka:)Mi nie jest potrzebna bo i tak mało kiedy się maluję:)I mam jedynie najwięcej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.