Jak już wiecie prawie dwa tygodnie temu miałam urodziny i obiecałam jednej osobie haul. Tak więc jedziemy! Co dostałam?
  • Morphie brushes palette 35R - moje ogromne kosmetyczne marzenie. Chyba o żadnym kosmetyku nie myślałam, że chcę go mieć aż tak długo.
  • Organic shop body scrub almond & honey milk - peeling do ciała, marki znanej w blogosferze, zaś u mnie debiutującej.
  • Zestaw NYX beyond basic - zestaw zawiera paletkę w ciepłych odcieniach, eyeliner i pomadkę. Cieszę się, że będę miała lepszą okazję do przyjrzenia się tej marce. Do tej pory używałam tylko ich pomadki z serii lip lingerie.
  • Organic Shop organic lotus & 5 oils body cream - zbiegiem okoliczności to ta sama marka co peeling, na pewno będzie recenzja z podsumowaniem produktów organic shop.
  • Zoeva matte - jestem zaskoczona jak dobrze znają mnie moje przyjaciółki. Każdy kto interesuje się makijażem kojarzy markę zoeva i pragnie mieć choć jedną paletkę tej sławnej marki. Jestem jej bardzo ciekawa. Jeszcze nie wykonywałam nią makijażu.
  • The balm the manizer sisters - zestaw trzech sióstr - rozświetlaczy. W okolicach marca stałam się ogromną fanką rozświetlaczy. W połączeniu z opalenizną to bomba. Te są bardzo wielofunkcyjne, genialnie prezentują się także na oczach.

  • Palmolive żel pod prysznic
  • Lovely paletka 5 cieni
  • Lovely klasyczne lakiery do cieni: różowy i czerwony
Nie miałam jeszcze produktów Palmolive, ani lakierów lovely. Cienie lovely miałam, jestem ciekawa jak się sprawdzi ta piątka.


  •  Sekrety urody koreanek

Jako pielęgnacyjny freak ta książka to strzał w dziesiątkę. Z przyjemnością ją czytam i dowiaduję się nowych rzeczy, o których opowiem Wam w obszernej recenzji. 


  •  srebrne kolczyki

Uwielbiam delikatną biżuterię. Te kolczyki idealnie wpisują się w mój gust. Są proste, ale jednocześnie ciekawe, dzięki kryształkom. Noszę je codziennie. Są porządnie wykonane, zatyczki się nie zsuwają. Wygodnie mi się w nich śpi, nigdzie się nie wbijają. 


  •  bon podarunkowy Rossmann

Planuję zrealizować go na perfumy. Totalnie nie mam pomysłu co wybrać. Dajcie znać jeśli znacie jakieś fajne perfumy z Rosska.


  •  Złoty naszyjnik i bransoletka - kiedyś mało chodziłam w złocie, teraz bardzo lubię. Zwłaszcza w połączeniu z zegarkiem, który znajdziecie kilka zdjęć dalej.

  •  Srebrny naszyjnik - naszyjniki z ptakami są ostatnio bardzo modne. Super że i ja mam taki w swojej kolekcji, tym bardziej że uwielbiam biżuterię.

  •  zegarek Casio - wymarzony, nie za duży, nie za mały, elegancki z regulowaną bransoletką. Cud, miód i orzeszki!

I na koniec chciałam Wam pokazać ile próbek dostałam od Klaudii - mojej przyjaciółki. Ale bedzie testowanko!

Jak widzicie dostałam same fajne prezenty, z wszystkiego jestem zadowolona i z miłą chęcią będę używać. Jeszcze raz dziękuję dziewczynom, które mnie obdarowały, ponieważ wiem że niektóre z nich mnie czytają.

Dajcie znać co Wam się najbardziej podoba i co recenzować pierwsze. 

41 komentarzy:

  1. Wow, ale artyleria prezentów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek mi się podoba. Aktualnie szukam odpowiedniego modelu z Casio dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że urodziny są tylko raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych prezentów, super! Podoba mi się zegarek - mega elegancki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się też w codziennych stylizacjach ☺ pozdrawiam!

      Usuń
  5. ta paleta z Zoevy jest piekna! a takie trio z The balm sama bym przygarnela, bo to super rozwiazanie na podroze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, choć szkoda by mi jej było brać, żeby się nie zniszczyła ;)

      Usuń
  6. Jejku tyle świetnych rzeczy sama nie wiem co jest najlepsze :o i takie spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem z czego najbardziej się cieszę :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  7. Wow ile świetnych rzeczy! Zazdroszczę, chciałabym dostać takie prezenty :D Zwłaszcza próbki mnie zauroczyły, jestem maniaczką próbek wśród nich widzę takie co mam i ja :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś możemy się wymienić :D Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Chętnie, chodź u mnie próbki to schodzą na bieżąco :D

      Usuń
  8. Mega super prezenty :)))
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te paletki. Musisz być zadowolona ze swoich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak duuuuużo prezentów! Świetne są ♥ "Sekrety urody koreanek" to świetna książka, pomaga zadbać o skórę twarzy i pokazuje jakie błędy robimy :) Ja po tej lekturze dostałam mega olśnienia i teraz bardziej dbam o swoją twarz! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję o niej recenzję, bo mimo, że interesuje się tematem, to wielu rzeczy nie wiedziałam. Może się komuś przyda moja recenzja :)

      Usuń
  11. Same wspaniałości! ;) a książkę mam tą samą ;) jest świetna ;)
    Spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna paletka z Zoeva 😍. A ten żel z Palmolive mnie uczulil 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Niestety jestem podatna na uczulenia, co pokazał lepetit :(

      Usuń
  13. ile próbek :O jestem w szoku :D hahaha :D
    prezenty fajne :D A co do perfum w Ross, to polecam CK Contradition - moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  14. great haul!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne prezenty, oj to teraz będziesz miała co testować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mam tyle postów w planach, że głowa mała :)

      Usuń
  16. O matko ile prezentów! Zazdroszczę! Najbardziej podoba mi się ten zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetne prezenty! Dużo naprawdę fajnych kosmetyków. A karty podarunkowe na pewno wykorzystasz na takie rzeczy, które ci się podobają. ;) Co do perfumow z rossmanna, to jest tam dostępny jeden z moich ulubionych zapachów Calvina Kleina - downtown. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób polecam Calviny, ja też lubię ich zapachy więc pewnie na któryś się skuszę :)

      Usuń
  18. Dużo tego 😊 te cienie z zoevy są cudne 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero zawitałam 😛 Super że większość to trafione prezenty. Zazdroszczę palatek. Chętnie przetestowalaby Zoeve bo kocham maty 😄

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.