Przed promocją 2+2 w Rossmannie zauważyłam, że bardzo popularna stała się marka Biotaniqe. Jako że skończył się mój żel micelarny z Bielendy skusiłam się na: Biotaniqe macro hydro therapy pure detox charcoal cleanser.


Opis produktu:

Węglowy Żel Myjący to innowacyjna formuła, która w kontakcie ze skórą tworzy delikatną mikropiankę natychmiastowo rozpuszczającą makijaż oraz zanieczyszczenia. Głęboko oczyszcza i Detoksykuje skórę. Konsystencja fluidu przywraca skórze jedwabistą gładkość i nawilżenie, pozostawiając ją świeżą i idealnie czystą. Daje przyjemne uczucie orzeźwienia. Aktywny węgiel z drzewa Ubame przyciąga i absorbuje toksyny, usuwa martwy naskórek, eliminuje i zapobiega niedoskonałościom. Odblokowuje i ściąga pory.

Za pomocą pompki wydobywamy z opakowania czarny żel, który po wmasowaniu w skórę zmienia się w jasnoszary, delikatny żel, jednak coś z pianki w sobie ma. Po dokładnym wmasowaniu, dużo łatwiej go zmyć. 

Produkt w stu procentach usuwa makijaż, robi to nawet lepiej niż żel do demakijażu z Bielendy. Czuć wyraźne oczyszczenie, skóra jest gładka, miękka i świeża. Nie przesadzałabym z odblokowywaniem i ściąganiem porów, tu producent przekoloryzował sprawę. Czy eliminuje niedoskonałości? Na początku wszystkie niedoskonałości muszą wyjść ze skóry, jak to przy oczyszczającym produkcie, później będą pojawiać się sporadycznie, przynajmniej tak było w moim przypadku.





Podoba mi się ten produkt. Używam go z przyjemnością. Daje ogromną ulgę po całym dniu w makijażu, podczas panujących obecnie upałów. 

Znacie ten produkt? Jakie kosmetyki tej marki polecacie? 

28 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji go jeszcze testować, ale z tej marki miałam płyn do demakijażu oczu i bardzo fajnie się u mnie sprawdził, więc chętnie sięgnę także po inne produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u mnie w Rossmannie jest tak mało ich produktów, muszę posiłkować się internetem, jak zawsze :D

      Usuń
  2. Ja mam żel micelarny z drobnymi kulkami węglowymi, ale mnie wysusza niestety. Choć muszę przyznać, że myje dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wahałam się pomiędzy tym twoim a węglowym :)

      Usuń
  3. Nie jestem pewna, ale z tej samej serii mam peeling i jest nawet znośny :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znośny 😂 dobre słowo na scharakteryzowanie kosmetyku ☺

      Usuń
    2. Nie wiem jak inaczej powiedzieć XD Dupy nie urywa, o XD

      Usuń
    3. Uwielbiam Cię! Szczerość to podstawa :)

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze nic tej marki, ciekawie się zapowiada.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym produktem pierwszy raz się spotykam, aczkolwiek muszę przyznać, że mnie zaciekawił ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką węglowych kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna cena akurat jestem w Polsce i chyba sama skuszę się na ten żel 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ☺ ja to zazdroszczę Ci tych zagranicznych kosmetyków ☺

      Usuń
  8. Lubię kosmetyki z aktywnym węglem, ale tego jeszcze nie używałam:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie węglowe produkty do buzi. Używałam niedawno maseczki, a teraz właśnie mogłabym spróbować czegoś takiego...
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych, fajnie jakbyś się zrewanżowała.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/buntowniczka-z-pustyni-alwyn-hamilton.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że z czasem ogarnicza ilość niedoskonałości. Sama nie miałam jeszcze nic z tej marki, z węglowych produktów stosowałam w sumie tylko bielendę, ale średnio mi podeszła ta linia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niedoskonałości i tak są sporadyczne, ciekawa jestem jakby sobie poradził z bardziej problematyczną cerą :)

      Usuń
  11. Ciekawy produkt. Muszę kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam nic Botanique, ciekawi mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ta marka jest na topie. Pewnie i do Ciebie coś wpadnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.