W ostatnim poście serii #testujehybrydy opisywałam Wam dość mało znaną markę Silcare, dostępną np. na ezebrze. Dzisiaj w ramach kontynuacji cyklu, chciałam Wam zaprezentować markę Hihybrid i jej produkty.
Hihybrid
Marka hi hybrid należy do firmy Nesperta, producenta najwyższej jakości lakierów hybrydowych i akcesoriów do hybrydowego manicure. Wszystkie nasze lakiery produkujemy zgodnie z Dobrą Praktyką Wytwarzania. Nesperta od lat cieszy się zaufaniem Klientek, wsłuchując się w potrzeby kobiet i proponując innowacyjne rozwiązania. Nasze produkty posiadają niezbędne certyfikaty i atesty, dlatego są w 100% bezpieczne dla użytkowniczek.
W swoim asortymencie, marka posiada bardzo dużą bazę lakierów hybrydowych i akcesorium potrzebnych do wykonania trwałego manicure.

Ja zdecydowałam się na zakup podstawy - czyli bazy i topu oraz dwóch kolorowych lakierów. Akurat trafiłam na fajną promocję i znalazłam zestaw zawierający bazę, top no wipe i kolor #319 blue nebula w cenie 40 zł czyli tak jakbym jedną buteleczkę miała gratis. Dodatkowo kupiłam sobie nude, bo kocham takie kolory na paznokciach i każdy kolejny odcień w kolekcji jest bardzo cenny ;).

Wszystkie buteleczki lakierów hihybrid mają takie same kształty oraz pędzelki - w stylu neonail, ale według mnie dużo wygodniejsze i precyzyjniejsze. Zarówno lakiery jak i bazy czy topy kosztują po 19,99 zł.


Base, baza do hybryd

Szukasz doskonałej bazy pod lakier hybrydowy? Nie szukaj więcej! hi hybrid oferuje doskonałą bazę do lakierów hybrydowych w przystępnej cenie. Wysoko jakościowa baza pod hybrydę to gwarancja trwałej stylizacji. Dzięki naszej bazie do lakierów hybrydowych będziesz cieszyć się intensywnym kolorem swojej stylizacji hybrydowej przez wiele dni, a odpryski i inne niedoskonałości odejdą w niepamięć!

Konsystencja bazy jest dość gęsta, dzięki czemu nie spływa na boki. Nie trzeba też się przejmować nakładaniem cieniutkich warstw. Bez problemu utrwala się w lampie. Co więcej, dobrze kleją się do niej lakiery. Manicure zostaje dzięki niej na miejscu aż do ściągnięcia. Nie ma mowy o żadnych odpryskach. Dodając do tego bardzo atrakcyjną cenę, jest to zdecydowanie moja ulubiona baza dostępna na rynku.
Top no wipe

Manicure hybrydowy wymaga fenomenalnego zakończenia, które oferuje top do lakieru hybrydowego hi hybrid.  Top hybrydowy hi hybrid zapewni Ci trwałość stylizacji i intensywność kolorystyczną lakieru hybrydowego przez wiele dni. Mało? Nasz top do hybryd został stworzony w formule no wipe, co oznacza, że nie musisz przemywać warstwy dyspersyjnej powstałej po utwardzeniu w lampie UV.

Top pięknie nabłyszcza płytkę i dodatkowo chroni stylizację przed odpryskami. Dwie podstawowe wartości zachowane także oceniam produkt na duży plus.

#319 blue nebula 

Co prawda nie ma go w podstawowej kolekcji, ale wciąż jest dostępny jako jeden z elementów zestawu prezentowego numer 1. 

Blue nebula to lakier brokatowy o niebieskiej bazie z różowymi, niebieskimi i srebrnymi drobinkami. Daje bardzo ładny efekt, raczej nie do uzyskania za pomocą pyłku.

Produkt ładnie kryje - jak to brokat przy jednej warstwie nie uzyskamy pełnego krycia, ale przy dwóch już tak. Utrzymuje się bez problemu, co nie zawsze jest oczywiste przy brokatowej formulacji.



#227 deep nude

Nudziaki to mój faworyt nie tylko na ustach. Bardzo często decyduję się na właśnie taki kolor na paznokcie. Na stronie miałam ogromny wybór odcieni i ciężko było mi coś wybrać. W końcu padło na kolor deep nude. Co prawda na zdjęciach ze strony wygląda troszkę inaczej, ale chyba w rzeczywistości jeszcze bardziej mi się podoba. Jest to typowy brudny róż, bez żadnej domieszki cukierkowości. 

Lakier kryje już po jednej warstwie i genialnie się trzyma. Ciężko go nawet acetonem zmyć! Dzięki temu bardzo często ląduje na moich paznokciach.


Jak widzicie stuprocentowe zadowolenie! Aż muszę Wam przyznać, że nie za bardzo mam ochotę testować jakieś inne marki, tylko wchodzę na stronę hihybrid i mam ochotę wybrać dosłownie 10 lakierów, bo bazę kolorystyczną mają na serio imponującą. Do tego trwałość i niska cena... czego chcieć więcej?!

Znacie tę markę? Na jakie kolory na paznokciach stawiacie?

14 komentarzy:

  1. Ja kocham te markę od kilku miesięcy i mam już trochę kolorów. Zarówno normalne jak i brokatowe są PETARDA 😍 Nawet teraz mam mani zrobione tymi lakierami, bo naprawdę nie mogę się od nich oderwać. Za każdym razem jak widzę nowe kolory, które wpadną mi w oko mam ochotę kupić sobie z milion buteleczek 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakoś ciężko mi się oderwać od tych lakierów, bo znowu mam nimi zrobione kolejne świeże mani 😁

      Usuń
  2. Piękne kolory ! miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób używa lakierów od Hi! także.. :D Miłego malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiesz nie używam hybryd, ale kolory bardzo ładne :) Zwłaszcza ten niebiesko - fioletowy jest w moim guście. Za nudziakami nie przepadam, chociaż ten Twój bardziej wpada w brudny róż, a je akurat lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, naprawdę fajna cena i jakość! Coraz bardziej przekonuję się do topów bez przecierania cleanerem. Mam wrażenie, że po przetarciu paznokieć traci swój pierwotny błysk...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno przerzuciłam się na no wipe, także nie pamiętam jak to było ze zwykłymi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Deep Nude wpadł mi w oko, ale Ja i tak robię hybrydy u kosmetyczki :) Sama nie mam do nich cierpliwości (ani zbytnich zdolności) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do umiejętności to kwestia wyćwiczenia ręki, też na poczatku totalnie tego nie umiałam. Mama mi do tej pory wypomina że jak miałam z 12 lat to malowałam paznokcie w poprzek :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.