Końcówka roku przyniosła mi kilka zapachowych nowości, a jeszcze nie zdążyłam opisać tych, które towarzyszą mi od moich urodzin. W maju dostałam wodę toaletową Oriflame - Eclat Femme Weekend.

Był to dla mnie swego rodzaju powrót do przeszłości. Zapewne każda z Was przeszła przez nie jedne klasyki Avonu czy właśnie Oriflame, ja również, lecz było to lata temu. Czas odświeżyć sobie pamięć za co kobiety kochały i kochają perfumy tej katalogowej marki.oriflame eclat femme weekend

W internecie podobno można znaleźć wszystko, ale ja niestety nie dokopałam się do historii tego zapachu. Nawet nie znalazłam daty wydania... Szkoda, bo lubię takie smaczki. One dodatkowo pozwalają zrozumieć daną kompozycję.

Opakowanie

Eclat otrzymujemy w różowym kartoniku z biało-srebrnymi dodatkami. Sama buteleczka jest utrzymana w tej jakże eleganckiej kolorystyce i wykończona efektem "mrożonego" szkła. Po samym wyglądzie czułam, że zawartość będzie czymś pudrowym i słodkim. Chyba nie do końca miałam rację ;).

Nuty zapachowe

Głowa: czerwona porzeczka, bergamotka, brzoskwinia
Serce: róża, miazga, frezja
Podstawa: piżmo, nuty drzew


A taki opis możemy znaleźć na oficjalnej stronie marki:

"Radosny, kwiatowo-owocowy bukiet pełen subtelnej elegancji i niewymuszonego wdzięku. Poczuj ekscytującą świeżość bergamotki, soczystość czerwonej porzeczki i aksamitne muśnięcie brzoskwini. Następnie zanurz się w objęcia róży stulistnej i powoli odkrywaj urok białej frezji i świeżość zielonych nut. Rozkoszuj się niespiesznie drzewnym aromatem i zmysłową wonią piżma."

Ledwie po rozpyleniu perfum najintensywniej wyczuwam soczystą i cierpką czerwoną porzeczkę, oraz świeżą bergamotkę, które już po chwili przechodzą do kwiatowej słodyczy mieszanki róży i frezji. Nie do końca wyczuwam tam drzewny aromat. Połączenie to jest totalnie eleganckie i właśnie trafnie określono je pełnym niewymuszonego wdzięku. Jednocześnie to dość lekka i świeża mieszanka, która bez obaw jest w stanie utrzymać się na skórze przez kilka godzin. Może nie aż tak intensywnie jak topowe marki z sephory, ale wciąż satysfakcjonująco.

Kiedyś jeśli podobały mi się dane perfumy, to potrafiłam je nosić non stop, bez względu na porę roku. Teraz już lekko zmieniłam nastawienie i bardziej rotuję czym pachnę w danym momencie roku. Eclat pasują do lata. Większą ich część zużyłam w okresie między końcem maja a końcem września, teraz wymieniłam je na coś cięższego, ale wciąż wracam do Eclat gdy potrzebuję wspomnieć słoneczne dni ;).


Dla mnie to taki idealny letni zapach. Nie męczący, bo świeży i nienachalny, a jednocześnie elegancki i mający coś w sobie.

Jestem ciekawa czy znacie te perfumy. A może pamiętacie kiedy mniej więcej wyszły? Jakie perfumy oriflame są dla Was klasykiem?

12 komentarzy:

  1. nie znam, ale w katalogu pachniały obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to za "miazga" w nutach serca?
    Też zmieniłam podejście do zapachów i zmieniam perfumy w zależności od pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nawet wyszukiwałam w google jak tego szukać jaki to rodzaj zapachu, ale jak wpisałam miazga w perfumach to wyskoczyły tylko te perfumy...

      Usuń
  3. Ja za to nie miałam chyba żadnych perfum oriflame, w sumie to mega mało produktów tej marki miałam :) Znowu nie wiem czy ten zapach by mi się spodobał haha xD Trochę to, że elegancki mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to też dawno nic nie testowałam, kiedyś to był prawdziwy hicior. Tu akurat nie pomogę, musisz sama powąchać i tyle ;D

      Usuń
  4. Niestety żadnych perfum Oriflame nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nigdy nie miałam okazji wąchać zapachów Oriflame :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujecie dziewczyny, myślałam że te 10 lat temu każdy testował oriflame i avon :D

      Usuń
  6. Lubię ten zapach. Sięgam po niego głównie wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.