Poza tym, że staram się sama realizować blogmas, nie zrezygnowałyśmy z tej formy celebrowania grudnia, także w ramach akcji #blogerkipolecaja. Razem z dziewczynami zdecydowałyśmy się poruszyć trzy tematy, w trzech kolejnych tygodniach grudnia. W tym tygodniu zaprezentujemy Wam nasze sprawdzone pomysły na prezenty dla kobiet. W zasadzie to ostatni dzwonek na zakupy przed mikołajkami, więc może to być inspiracja dla osób kupujących prezenty na ostatnią chwilę. Chyba, że obdarowywujecie się pod choinkę, to jakiś zapas czasowy jeszcze jest, choć osobiście polecam się pospieszyć, bo szaleństwo w galeriach co raz bardziej się rozkręca 😉. 

Karty podarunkowe

Najprostszym pod względem organizacji, a jednocześnie zawsze trafionym prezentem są karty podarunkowe. Jedynym warunkiem powodzenia tego typu prezentu jest dobór sklepu. Jeśli nie zna się preferencji osoby obdarowywanej, radziłabym postawić na miejsca typu rossmann, reserved czy zara, które są dość uniwersalne pod względem asortymentu i myślę, że każda z nas, znalazłaby choć jedną rzecz, którą chciałaby stamtąd mieć. 

Gotowe zestawy prezentowe

Marki kosmetyczne co roku wypuszczają dziesiątki zestawów prezentowych, co daje ogromny wybór, ale i go nie ułatwia. Moją osobistą królową w kategorii zestawów jest sephora. Znajdziemy tam mnóstwo pięknie zapakowanych miniatur, w całkiem niezłych cenach. Nie omieszkałam przejrzeć co w tym roku pojawiło się w zakładce święta i przyznam się, że jestem pod wrażeniem. Ciężko było mi wytypować kilka najlepszych zestawów, bo średnio co drugi wołał do mnie, że muszę go mieć. Za najbardziej uniwersalne uważam Beauty Sleigh Bells od Benefit i zestaw mini korektorów tarte. Zaś każdy makijażowy freak ucieszy się z zestawu kremowych róży czy szminek marki Seleny Gomez - Rare beauty. 

PS: Po świętach zestawy te będą na dużych promocjach i mam nadzieję, że w tym roku wreszcie uda mi się jakiś upolować. W tamtym przeszły mi koło nosa trzy palety tarte w mega okazyjnej cenie 😢.

Oczywiście, zajrzałam też do rossmanna, ale czuję się zawiedziona. Szczerze mówiąc spodziewałam się więcej fajnych zestawów. Po pierwsze liczyłam na bardziej świąteczne opakowania. A po drugie sam dobór kosmetyków do zestawów był średni. Jedynymi ciekawymi według mnie zestawami, były te od miya z dwoma kosmetykami pielęgnacyjnymi, oraz trust my sister, które wypuściło trzy zestawy do pielęgnacji włosów dedykowane każdej porowatości.

Zestaw do manicure hybrydowego

Moda na trwały manicure trwa, więc myślę, że każda z nas ucieszyłaby się z jakiegoś fajnego zestawu do hybryd i wcale nie mam tu na myśli, tych wielkich setów z lampą, wacikami i wszystkimi innymi niezbędnymi rzeczami, tylko zestawy lakierów. Taką opcję znajdziemy m.in. na stronie hihybrid czy semilac. Sama kupuję takie zestawy, nawet poza świętami, ponieważ wychodzą bardzo atrakcyjnie cenowo i często zawierają kolory, których nie można dostać w regularnej sprzedaży.

Uniwersalna paleta cieni

Uniwersalna i dobra jakościowo paleta jest zawsze dobrym pomysłem na prezent. Każda z nas potrzebuje bazowej palety, którą jest w stanie wykonać makijaż na każdą okazję. W tej kategorii poleciłabym Soft Glam Anastasii, Naturally Matt Affect, lub Bohemę Glam Shopu - w zależności od budżetu. Wszystkie cieszą się popularnością i dobrymi opiniami, a przede wszystkim mają tak dobrane kolory, że sprawdzą się przy wszystkich kolorach tęczówek i w makijażach zarówno do pracy, jak i na większe wyjścia.

Zestaw do kąpieli

Moim największym faworytem są zestawy do kąpieli. Po prostu cuda wypuściła manufaktura piękna, gdzie możemy znaleźć zestawy kul do kąpieli, czy zestawy z pudrem, musem i galaretką do mycia ciała, w fantazyjnych wariantach zapachowych. 

Oto prezentowniki pozostałych dziewczyn:

Kosmetyczne Imponderabilia

Zaczarowana

The special beauty

✔ Okiem marzycielki

Zakupy prezentowe zrobione czy jeszcze nie? Co planujecie kupować?

14 komentarzy:

  1. fajne propozycje :) do koleżanek blogerek też zaglądnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się ucieszyła z umilaczy do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt w Rossmannie nie ma zbyt dużego wyboru zestawów, najbardziej chyba Soraya mi wpadła w oko :) Ale w hebe i o dziwo naturze jest lepszy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naturze byłam stacjonarnie, ale nic mi się nie spodobało. A na hebe nie wpadłam :D

      Usuń
  4. Ja będę się cieszyła z mezoterapii mikroiglowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze poluję na wyprzedaż zestawów kosmetycznych po świętach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku podoba mi się zbyt wiele zestawów. W Ross zwróciłam uwagę na trust my sister i zestaw Hagi ze świecą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hagi też widziałam. Dobra opcja na pierwsze testy marki. Może się skuszę :)

      Usuń
  7. Fakt w Rossmannie nie ma zbyt wiele do wyboru względem zestawów. Ja w tym roku zdecydowanie będę polować w Hebe na prezenty 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.