Zawsze uwielbia艂am k膮piele, ale w te wakacje moje zami艂owanie do relaksu w wannie wesz艂o na jeszcze wy偶szy level. Wszystko to za spraw膮 kosmetyk贸w Avon. W czerwcu dosta艂am od marki wielk膮 pak臋 kosmetyk贸w. O perfumach i tuszach ju偶 pisa艂am, a dzi艣 pora przedstawi膰 Wam moj膮 opini臋 o 偶elach pod prysznic i p艂ynach do k膮pieli.

Avon senses to kultowa seria marki. Charakteryzuje si臋 bogat膮 gam膮 wariant贸w zapachowych, kremow膮 formu艂膮 oraz naturalnymi ekstraktami. 

Szczeg贸lnym hitem serii s膮 p艂yny do k膮pieli. Widzia艂am je w ulubie艅cach wielu blogerek, kt贸re obserwuj臋 i 偶a艂uj臋, 偶e sama tak p贸藕no na nie trafi艂am i je przetestowa艂am. D艂ugo szuka艂am produktu, kt贸ry zadowoli艂by mnie jako艣ci膮 i ilo艣ci膮 wytwarzanej piany. Dopiero p艂yny Avon przeskoczy艂y postawion膮 przeze mnie poprzeczk臋. Wystarczy odrobina 偶elu wlana pod strumie艅 wody, by zacz臋艂y dzia膰 si臋 cuda - wytwarza si臋 bardzo du偶o piany, do艣膰 g臋stej i takiej, kt贸ra nie znika po chwili. Posiadam trzy warianty zapachowe (po 500 ml) i wszystkie r贸偶ni膮 si臋 tylko zapachem, kt贸ry unosi si臋 w 艂azience podczas k膮pieli.
  • Juice Burst to najmocniejszy i najbardziej wyra藕ny zapach z wszystkich p艂yn贸w jakie mam. Delikatnie czu膰 mandarynk臋, a najbardziej wybija si臋 wo艅 ostrego imbiru. Genialny, energetyzuj膮cy zapach.
  • Traditional lemonade zapach bardzo dobrze odtworzonej cytryny. Wcale nie sztucznej, a bardzo aromatycznej.
  • White peach and vanilla orchid scent bardzo s艂odkie, ale nie md艂e po艂膮czenie brzoskwinii i wanilii.
Podobnie jak p艂yny, 偶ele pod prysznic z tej serii r贸wnie偶 ciesz膮 si臋 popularno艣ci膮. Totalnie si臋 nie dziwi臋. Przede wszystkim podoba mi si臋 ich wielka pojemno艣膰 i za艂膮czenie pompki. Mo偶e b臋d臋 ju偶 nudna, ale pompka w 偶elu pod prysznic bardzo u艂atwia korzystanie. Wszystkie 偶ele maj膮 podobn膮 konsystencj臋 - 偶elow膮, cho膰 lekko smu偶膮c膮, ale i pieni膮c膮 si臋. Dosta艂am trzy losowe warianty zapachowe i by艂am mocno zdziwiona jak wszystkie przypad艂y mi do gustu. A! Je艣li chodzi o zapach to utrzymuje si臋 na sk贸rze jeszcze chwil臋 po wyj艣ciu z wanny, nie jako艣 d艂ugo, ale jednak. Oto warianty jakie posiadam:
  • Kokos i Kwiat Tahiti pachnie wakacjami pod palmami, drinkami z kokosem i kwiatami. G艂贸wne skrzypce gra kokos, a kwiaty 艂agodz膮 ten charakterystyczny zapach - dlatego uwa偶am, 偶e spodoba mi si臋 nawet osobom, kt贸re na og贸艂 nie przepadaj膮 za kokosem.
  • Granat i Frezja boski zapach frezji prze艂amanych s艂odycz膮 owoc贸w
  • Konwalia i jab艂ko to chyba moja ulubiona wersja zapachowa czysty zapach konwalii i s艂odycz jab艂ka.
Bardzo podoba mi si臋, 偶e zar贸wno w przypadku p艂yn贸w, jak i 偶eli pod prysznic gdy producent umieszcza na etykiecie jakie艣 sk艂adniki zapach贸w to rzeczywi艣cie je czu膰 po otwarciu butelki. Dzi臋ki temu nie ma mowy o nieudanych zakupach przez internet. 

Musz臋 przyzna膰, 偶e ciesz臋 si臋, 偶e trafi艂a mi si臋 tak fajna wsp贸艂praca. Dosta艂am fajne perfumy na co dzie艅, dwa bardzo spoko  tusze do rz臋s i hitowe produkty do k膮pieli, kt贸re na pewno wyl膮duj膮 w ulubie艅cach miesi膮ca. Swoj膮 drog膮 nie wiem kiedy pojawi膮 si臋 ulubie艅cy. Zbieram list臋 fajnych produkt贸w, ale chyba mam zbyt restrykcyjne wymagania, bo ma艂o co na ni膮 wpada. Mam nadziej臋, 偶e do ko艅ca roku cho膰 jedne si臋 pojawi膮 馃槄.

Je艣li chcecie zosta膰 konsultantk膮 marki avon, b膮d藕 macie jakie艣 pytania zostawiam Wam link do zak艂adki kontakt Avon, gdzie znajdziecie odpowied藕 na wiele nurtuj膮cych pyta艅 (nawet tych zwi膮zanych z zamawianiem).

Tyle razy powtarza艂am, 偶e to bardzo popularne produkty, 偶e mam nadziej臋, i偶 zdradzicie czy testowa艂y艣cie oraz jakie warianty zapachowe nale偶膮 do Waszych ulubionych 馃槈.

 *Post powsta艂 przy wsp贸艂pracy z mark膮 Avon.

6 komentarzy:

  1. Testowa艂am te 偶ele pod prysznic konkretnie konwalie i frexeje i dop贸ki mog艂am ich u偶ywa膰 to kr贸lowa艂y w mojej 艂azience.,bo pi臋knie pachn膮. Z p艂yn贸w mia艂am jedynie ten o zapachu r贸偶anym. By艂 艣wie偶y i zupe艂nie nie babciny. Aktualnie ju偶 nie u偶ywam tych 偶eli ze wzgl臋du na such膮 sk贸r臋 na ciele 馃檲

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U偶ywam je naprzemiennie od dobrych dw贸ch miesi臋cy i nie zauwa偶y艂am przesuszenia ani podra偶nienia, a niestety mam tendencj臋 馃檲 Cieszy mnie to bo to bardzo przyjemne i pi臋knie pachn膮ce produkty.

      Usu艅
  2. Ja chyba nie mia艂am p艂yn贸w i 偶eli tej marki :D Ale to temu, 偶e og贸lnie nie szczeg贸lnie si臋 ni膮 interesuje, ale w sumie jak otrzyma艂am propozycj臋 wsp贸艂pracy to pierwsze pomy艣la艂am o 偶elach :D
    Swoj膮 drog膮 masz zapas do ko艅ca roku, jak nie na rok :D
    A co do ulubie艅c贸w to ja mam totalnie tak samo! Nie wiem jak niekt贸rzy daj膮 rad臋 publikowa膰 je co miesi膮c. Mi co kwarta艂 ci臋偶ko znale藕膰 satysfakcjonuj膮c膮 liczb臋 produkt贸w, ale na letni膮, kt贸r膮 opublikuj臋 we wrze艣niu mam ju偶 3/4 produkty, wi臋c nawet nawet jak na mnie :D haha

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W ko艅cu ka偶dy chce sprawdzi膰 o co tyle szumu, nie dziwi臋 si臋, 偶e o nich pomy艣la艂a艣 馃榿. Mam nadziej臋, 偶e w ko艅cu Wasze drogi si臋 przetn膮 i poczytam ich recenzj臋 u Ciebie. 呕el o pojemno艣ci 750 ml zu偶ywam mniej wi臋cej w dwa miesi膮ce, wi臋c na moje oko w okolicach nowego roku ju偶 b臋d臋 musia艂a kupi膰 co艣 nowego 馃ぃ. Kiedy艣 wi臋cej produkt贸w mnie zachwyca艂o, teraz jestem bardziej krytyczna. W zasadzie jest te偶 du偶o wi臋cej wszystkiego, wi臋c jest co por贸wnywa膰 i wymaga膰 馃槂

      Usu艅
  3. co prawda ja za le偶eniem w wannie nie przepadam, wol臋 prysznic, ale... teraz w ci膮zy z rocnzym dzieckiem na pok艂adzie marzy mi si臋 taki relaks w wannie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, 偶臋by si臋 uda艂o wygospodarowa膰 troch臋 czasu 馃槈

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz :). Staram si臋 na wszystkie odpowiada膰 i odwiedza膰 blogi komentuj膮cych ;)
Zgodnie z rozporz膮dzeniem RODO zostawiaj膮c komentarz zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych.