Polny Warkocz® to linia naturalnych kosmetyków inspirowana wiedzą, kulturą oraz dziedzictwem naszych przodków. Radosne święta ognia, wody, słońca i księżyca, urodzaju i płodności tworzą pełen miłości i harmonii z naturą festiwal życia Słowian.

Polny warkocz to marka, którą poznałam stosunkowo niedawno na portalu Dresscloud. Poniższe produkty otrzymałam w ramach testów, lecz pragnę zaznaczyć, że przedstawienie ich na blogu nie jest żadną formą współpracy. Dresscloud działa tak jak wizaż. Otrzymujemy produkty, recenzujemy je na ich stronie i dalej robimy sobie z nimi co chcemy.

Według mnie to bardzo ciekawa i obiecująca marka, dlatego warto, żebym ją tutaj szerzej przedstawiła. W ich asortymencie znajdują się produkty do włosów oraz twarzy. Ja przetestowałam szampon oraz wcierkę, dedykowane tłustej skórze głowy.

Polny Warkocz, Rumianek i Wierzba biała, Szampon No 2 do włosów tłustych

Olejek z bergamoty oraz ekstrakt z wierzby białej normalizują pracę gruczołów łojowych. Ekstrakt z rumianku łagodzi podrażnienia. Pantenol regeneruje i zmniejsza łamliwość, a proteiny pszenicy odbudowują i zagęszczają włosy.*

Przede wszystkim bardzo podoba mi się estetyka marki - nawiązanie do naszych narodowych tradycji, etykiety z rysunkami kwiatów i czcionką przypominającą fragment elementarza. Fajne jest też to, że opakowania są szklane, a przez to ekologiczne i dodatkowo podkreślające ten sielski klimat.

Szampon wyposażony jest w wygodną pompkę, która bez problemu aplikuje produkt (zobaczymy jak będzie z końcówką 🙈). Szampon ma postać gęstego żelu, ale nie jest tak bardzo tępy w konsystencji jak chociażby tołpa dermo hair szampon detoksykujący.

Ponadto bardzo mocno się pieni, już przy niewielkiej ilości produktu. 

Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, ale też ją odświeża, co przy obecnych tropikach jest genialne. Poniekąd zauważyłam też po nim lepsze odbicie włosów od nasady. Używam go mniej więcej co drugie mycie i nie zauważyłam, żadnego podrażnienia skóry głowy. Jestem bardzo zadowolona z tego szamponu i aktualnie to mój ulubiony "rypacz".

Polny Warkocz, Rumianek i Wierzba biała, Specyfik No 2 wcierka do włosów tłustych

Hydrolat z rozmarynu efektywnie oczyszcza skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe. Mocznik oraz ekstrakt z wierzby białej wspomagają regulację sebum normalizując pracę gruczołów łojowych. Enzym z dyni delikatnie złuszcza martwy naskórek. Kwas mlekowy wzmacnia i nadaje włosom połysk oraz elastyczność. Ekstrakt botaniczny z kwiatów lipy działa kojąco i zmiękczająco. Dzięki zastosowaniu atomizera produkt jest wydajny i wygodny w aplikacji *

O ile szampon ma delikatny, ziołowy zapach, tak wcierka dość intensywnie pachnie alkoholem. Osobom wrażliwym na zapachy może to po prostu przeszkadzać.

W tym przypadku aplikator to zwykły atomizer, który sprawnie działa i jednorazowo rozpyla sporą ilość wodnistego produktu.

Aplikuje się go na mokre włosy, a następnie wmasowuje w skórę głowy. Od razu po aplikacji mam wrażenie takiego odświeżenia, zaś po wysuszeniu nie widzę, żeby wcierka jakkolwiek obciążyła włosy. Wręcz są odbite od nasady i miękkie. 

Produktu używam miesiąc i przez to jak pachnie alkoholem nie aplikowałam jej codziennie. Tym bardziej, że to produkt, który ma normalizować pracę gruczołów, a nie wspomagać porost. Więc bałam się o podrażnienie skóry głowy., przy zbyt intensywnym używaniu. Nic takiego na szczęście nie nastąpiło. Nie jestem wielką ekspertką w dziedzinie włosów i jak dla mnie ten produkt nie przedłużył znacząco świeżości włosów. Na włosach u mnie aż tak szybko nie widać, ale grzywka szybko się przetłuszcza i w tym aspekcie nie zanotowałam żadnej poprawy.

Szampon mnie totalnie kupił. Wcierka na pewno jest ciekawym produktem. Może po prostu ja nie potrafię wyciągnąć jej potencjału, albo po prostu nie jest przeznaczona włosom takim jak moje. 

Jestem ciekawa czy znacie tę markę i czy miałyście okazję coś od nich testować?

Brak komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.