Pierwsze wrażenie o marce zielone laboratorium miałam mieszane - fajna jakość, niekoniecznie moje zapachy za dość wysoką cenę. Jednak los dał nam drugą szansę i wygrałam ich mleczko do ciała w konkursie na instagramie u @dresscloud.pl. Jak się sprawdziło? 


Zielone laboratorium, wygładzające mleczko do ciała, kokos i cynamon

Delikatne i lekkie mleczko kokosowe do codziennej pielęgnacji skóry całego ciała. Zawartość oleju kokosowego działa na skórę zmiękczająco, wygładzająco i uelastyczniająco. Delikatny zapach kokosa oraz olejku cynamonowego relaksuje i odpręża. Mleczko stworzone na bazie nieprzetworzonych składników. Wchłania się błyskawicznie*.

250 ml / 75 zł na stronie producenta (na innych stronach widziałam go za to nawet za 28 zł)

Mleczko otrzymujemy w plastikowym opakowaniu z zamykaniem na klik. Wizualnie wpisuje się w stylistykę marki. Od produktów, które testowałam poprzednio różni się jedynie kolorem napisów - tym razem jest pomarańczowy.

Jeśli chodzi o zapach to jest specyficzny, ale dużo lepszy niż poprzednio. W tym przypadku czuję połączenie olejku kokosowego i cynamonu. Ogólnie wolę bardziej owocowe, albo "perfumowe" zapachy, ale biorąc pod uwagę poprzednie doświadczenia, nie mogę tutaj narzekać.

Mleczko ma lejącą, trochę wodnistą konsystencję, która prawnie rozprowadza się po ciele - bez smug jeśli nałożymy rozsądną ilość. Ponadto dobrze nawilża i szybko się wchłania, nie zostawiając żadnych klejących warstw. Jak dla mnie jest idealny po porannym prysznicu.

Daję okejkę i cieszę się, że mi się sprawdził. Znacie markę Zielone Laboratorium?

5 komentarzy:

  1. No nie przekonuje mnie, głównie zapachowo. Może w zimie bym mogła spróbować, ale generalnie nie przepadam za takimi słodkimi jadalnymi zapachami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu w zimie to konsystencja byłaby trochę za lekka 🙈

      Usuń
    2. Racja, czyli nie dla mnie :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.