Sol de janeiro to mam wrażenie aktualnie jedna z najgorętszych marek pielęgnacyjnych. Wszędzie jej pełno, zwłaszcza na instagramie. Do tego co róż w przeróżnych markach pojawiają sie zamienniki czy też kosmetyki inspirowane ich produktami.

Sama jeszcze nigdy nic nie miałam z sol de janeiro. O ile opakowania ich kosmetyków bardzo mi się podobają, to po recenzjach jakie obejrzałam, wydaje mi się że ich zapachy nie do końca do mnie trafiają. 

W action wypatrzyłam jedną z tych inspiracji, a że jej opakowanie jest przepiękne i w moim kolorze to skusiłam się na testowanie.

Action, malibu booty & body cream 

Tak jak wspomniałam balsam ma przepiękne opakowanie. Dolna część jest zaokrąglona w kolorze fuksji, a zakrętka jest płaska i biała, z czarnymi napisami i różowymi grafikami. Me gusta!

W środku znajdujemy białe masełko, o dość kremowej konsystencji, które bez problemu można wydobyć z opakowania.

Problemów nie ma także przy aplikacji. Produkt sunie po ciele, nie smuży się, za to szybko wchłania. 

Jeśli chodzi o stopień nawilżenia to jak dla mnie jest idealny na wakacje. Zimą może być odrobinę zbyt delikatny.

O ile na ogół w balsamach chętniej skłaniam się ku owocowym zapachom, ten też mi się podoba mimo, że owocowo nie pachnie wcale. Przypomina mi za to mieszankę słodkiej wanilii, ciasteczek i kwiatów. 

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i z chęcią sięgam po niego w porannej pielęgnacji, ponieważ wchłania się tak ekspresowo, że nie muszę czekać zbyt długo z narzucaniem ubrania.

Kusi mnie także peeling też inspirowany sol de janeiro, ale z dealz. Miałyście?

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tym zamienniku, ale w sumie ani oryginał, ani 'podróba' jakoś mnie specjalnie nie kusiły. Przechodziłam obok obojętnie i chyba to się nie zmieni. Brzmi jak przyzwoity balsam, ale zapach wydaje się nie w moim guście - zdaje mi się, że będzie za słodki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest słodki, ale miałam ochotę na taką odmianę od owoców 🥰

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.