Na co dzień najchętniej sięgam po średnio oczyszczające szampony, delikatne dla mojej skóry głowy. Od czasu do czasu potrzebuję jednak czegoś co bardzo mocno oczyści moją skórę głowy, dlatego sięgnęłam po szeroko polecaną tołpę.


Tołpa, głęboko oczyszczający szampon przeciw przetłuszczaniu

włosy: przetłuszczające się, obciążone, bez objętości
skóra głowy: wrażliwa, tłusta, z potrzebą głębokiego oczyszczenia
usieciowany kompleks ksylitolu, kwas mlekowy
- zmniejsza wydzielanie sebum o 7% po pierwszym użyciu
- reguluje pracę gruczołów łojowych
- nadaje włosom lekkość i świeżość*

250 ml / 35,99 zł 

Przyznam, że szampon ten dość długo czekał na swoją kolej do recenzowania i w tym czasie chyba zdążył zmienić swoje opakowanie. Moje ma pomkę, a z tego co widzę na stronie tołpy, nowe już nie. Nie wiem czy to zmiana na plus czy na minus. Pompka bez problemu wydobyła produkt do końca.

Szampon ma bardzo gęstą konsystencję i jednocześnie tępą pod palcami. Nie mniej całkiem spoko rozkładał się na włosach i dobrze się pienił.

Problemów nie było także ze spłukiwaniem produktu z włosów.

Na początku trochę niedoceniłam jego moc i zaczęłam go używać zdecydowanie zbyt często, dlatego też podrażnił moją skórę głowy. Przy rozsądnym używaniu go np. raz w tygodniu nie ma problemu z podrażnieniami, a skóra głowy jest super oczyszczona. 

Przez to, że w przeciągu ostatnich kilku miesięcy testowałam sporo oczyszczających szamponów, mam porównanie i szampon tołpy nie należy do moich ulubieńców w tej kategorii. Najbardziej zaważyła na tym konsystencja. Zdecydowanie wolę trochę lżejszą formułę enzymatycznej tołpy, która równie dobrze oczyszcza.

A Wy? Znacie ten produkt tołpy? Co sądzicie?

6 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że kupiłam go na wyprzedaży za jakieś 8 zł, więc mega deal :D Lubiłam go, chociaż konsystencję ma dziwaczną :P Tak jak Ci pisałam, też wybrałabym szampon enzymatyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwaczna to chyba najlepsze możliwe określenie tej konsystencji :D

      Usuń
  3. Niedawno go zdenkowałam i niestety się nie polubiliśmy :( Już dawno się tak nie cieszyłam, że produkt dobił denka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten enzymatyczny, który dostałam od Ciebie jest o wiele fajniejszy ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.