W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o kredkach z Golden Rose. Ta firma jak dla mnie przoduje w produktach do ust. Zwłaszcza spośród tanich firm jest bez wątpliwości najlepsza.
golden rose crayon

Cena za sztukę: 11.90 zł
Liczba odcieni: 28
Opis producenta: 
Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie.Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude*

Jak to tego typu kredki, są bardzo mięciutkie, wręcz masełkowate przez co łatwo się nimi rysuje kontur ust i ogólnie rozprowadza po całej powierzchni. Poza tym są bardzo komfortowe w noszeniu, mimo że ich wykończenie jest matowo-satynowe.  Utrzymują się dobrze, dopóki czegoś nie zjecie lub się nie napijecie. Przy najmniejszym posiłku całkowicie się ścierają. Jeśli nie przeszkadza Wam malowanie ust po każdym posiłku czy jakimkolwiek dotyku, powinniście być zadowolone z crayonów.


Jest to fajna alternatywa dla matowych pomadek. Posiadaczki przesuszonych ust na pewno będą nimi zachwycone. Jest to mój ulubiony produkt spośród nie zastygających produktów.


Poniżej możecie zobaczyć swatche kolorów jakie posiadam. Od lewej 08, 10, 12, 21. Numer 8 to mój ulubieniec. Ciemny brudny róż pasuje do moich ciemnych włosów. Kolor nr 10 jest bardzo popularny, to typowy dzienny nudziak. Nr 12 to typowy żywy róż, ale nie jest neonowy ani plastikowy. Nr 21 to rudawy brąz, bardzo ciekawy i niepowtarzalny odcień.


Podoba mi się także szeroka gama kolorystyczna tej serii. Niewielkim kosztem mogę kupować kolejne kolory dzięki czemu testuję siebie w kolejnych odcieniach. 

Lubicie tą serię?  Które kolory polecacie? 

22 komentarze:

  1. 8 sama posiadam i bardzo ją lubię, jak dla mnie to kolor idealny na jesień :) 10 i 12 to odcienie nad którymi też kiedyś się zastanawiałam, więc być może kiedyś je kupię :D 21 akurat nie dawno zobaczyłam u mojej koleżanki, ale nie jestem pewna czy mi akurat kolor by odpowiadał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te pomadki, mam dwa kolory 1 i 11. Przymierzam się do zakupu kolejnych, bo są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo chętnie zobaczę co to za kolory, może coś zgapię :)

      Usuń
  3. Mam bodajże 08 i to bardzo fajne kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy uwielbia pomadki z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że nie miałam okazji jeszcze poznać akurat tej serii, ale w matach jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest dobrze oddana na swatchach wyżej. Trochę połyskująca :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc mi osobiście nie podeszły - maja ładne kolorki, ale bardzo wysuszają mi usta, co było dla mnie zaskoczeniem, bo wypadają pod tym względem gorzej od matowych płynnych pomadek. Chyba moim ustom coś w nich nie odpowiada :P Chociaż ogólnie kosmetyki GR całkiem lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś składnik tych pomadek Ci nie odpowiada. Ja tez lubię kosmetyki GR ☺

      Usuń
  8. Mam czerwona krwistą kredkę z Golden Rose. Przepiękny kolorek. Skusiłam się na zakup, bo czytałam bardzo dobre opinie na ich temat. Niestety bardzo wysusza mi usta ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Golden rose ma świetne pomadki i lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne i idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.