Razem z dziewczynami, zdecydowałyśmy, że wrzesień przeznaczymy jako miesiąc wywiadówek, dzięki którym lepiej poznacie nas i nasze poglądy na blogosferę, kosmetyki itd. Zakres tematyki pytań ograniczała tylko nasza wyobraźnia. 

Moją parą została Justyna z bloga Zmojejstronylustra. Nawzajem zadałyśmy sobie po 10 pytań. W dzisiejszym poście odpowiem na pytania Justyny, zaś ona w swoim na moje. Pozostałe pary, pozwolę sobie zostawić w tajemnicy - zajrzyjcie do dziewczyn by się przekonać z kim zostały sparowane i jaki zestaw pytań otrzymały (linki na dole).



Oto 10 pytań jakie zadała mi Justynka:

1. Pamiętasz swój pierwszy wpis na blogu? Jakie myśli i oczekiwania Ci przy nim towarzyszyły?

Oczywiście, że pamiętam. Na pierwszy ogień poszłam z wpisem o tonikach. Totalnie nie wiem, dlaczego wybrałam akurat taki temat... Wpis był krótki, mało treściwy, z średnimi zdjęciami i kiepskim tekstem. Popełniłam wszystkie możliwe błędy początkującego blogera :D. 

Totalnie nie miałam oczekiwań co do bloga. Liczyłam, że dzięki niemu rozwinę swoje pasje - fotografię oraz wizaż. Niespodziewałam się, że poznam tu aż tylu wspaniałych ludzi i osiągnę swoje małe sukcesy. Cieszyłam się i cieszę każdym wyświetleniem i komentarzem, czy współpracą.

2. Co lubisz robić poza blogowaniem?

Poza blogowaniem uwielbiam modę - chyba jak każda babeczka ;).  Co więcej jestem totalnym molem książkowym. Czytam bardzo dużo - dużo więcej niż pokazuję w przeglądach kulturalnych. No i oczywiście pieczenie ciast, nic mnie tak nie uspokaja. Wszystkie te moje małe pasje przewijają się na insta. Także zapraszam Was tam serdecznie.

3. Czy chciałabyś się kiedyś utrzymywać z prowadzenia bloga?

Chyba każdy marzy, żeby zarabiać na czymś co uwielbia robić. Ja też, ale myślę że blog pozostanie tylko moją pasją, a nie sposobem zarobku. 

4. Spotkałaś się z hejtem na swoim blogu? Jak sobie poradziłaś?

Przez minione trzy lata spotkałam same pozytywne osoby i nikt nigdy i w żaden sposób mnie nie obraził. Jakbym sobie poradziła z takim zjawiskiem? Szczerze mówiąc, pewnie bym to olała ;).

5. Gdybyś miała stworzyć własne perfumy to jakie nuty zapachowe by się w nich pojawiły?

W sferze perfum wciąż czuję się totalnym laikiem. Wiem, że kilka składników się powtarza w moich ulubionych perfumach typu piwonia, frezja, paczula czy piżmo, ale nie wiem jakby to wszystko razem zagrało. Także stworzenie własnych perfum byłoby dla mnie na pewno bardzo pracochłonnym zajęciem. Chciałabym porównać wiele połączeń.

6. Czy istnieje firma kosmetyczna, z którą bardzo chciałabyś nawiązać współpracę? Znana Ci od wielu lat lub taka, którą chcesz poznać.

Myślę, że każda współpraca, której efektem jest własny kosmetyk to wielki sukces. Cieszyłabym się gdybym miała okazję coś stworzyć, bez względu na firmę kosmetyczną. 

7. Gdyby Twój blog zniknął z sieci, zaczęłabyś od nowa?

W sumie mój blog chwilowo zniknął z sieci w chwili gdy zmieniłam nazwę. Miałam dużo problemów z natury technicznej, których się nie spodziewałam, na przykład starsze, najpopularniejsze posty, w wyszukiwarce widnieją pod starą nazwą, w dodatku jako usunięte. Także tak, zaczęłabym od nowa.

8. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie dnia?

Zdecydowanie bez czegoś oczyszczającego buzię, typu pianka, olejek... Nie wyobrażam sobie nie umyć buzi rano i wieczorem.

9. Jaką radę dałabyś osobie, która teraz chciałaby zacząć prowadzić bloga?

Poradziłabym jej, żeby nie próbowała kopiować popularnych blogerek, tylko stworzyła swój własny, przemyślany styl i pisała to o czym lubi pisać, nic na siłę, oraz by była cierpliwa, bo myślę że to klucz w prowadzeniu własnej strony.

10. Ważniejsza jest dla Ciebie popularność czy realizacja pasji.

Uważam, że obie rzeczy są powiązane i stoją na równi. Większość z nas zaczęła pisać bloga z czystej pasji, ale każdy potrzebuje docenienia i odrobiny uwagi, by się dalej realizować. Wyobrażacie sobie przez kilka bądź kilkanaście lat pisać bloga na którego nikt nie zagląda? Nie mówię o ogromnej popularności liczonej w dziesiątkach tysiący wyświetleń dziennie, a o tych "kilku" stałych czytelnikach, z którymi można podyskutować o swojej pasji.

Jeszcze raz dziękuję Ci Justynko za tak fajne pytania.

Zachęcam Was do zajrzenia do dziewczyn i przeczytania ich wywiadów:


Będzie mi bardzo miło, jeśli w komentarzach odpowiecie na ostatnie pytanko jakie zadała mi Justyna: czy ważniejsza jest dla Was popularność czy realizacja pasji?

33 komentarze:

  1. Zdecydowanie realizacja pasji-właśnie je realizuję pisząc bloga, testując kosmetyki a popularność? Jeśli będzie,to super, jeśli nie-też ok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto przeczytać wszystkie dziesięć odpowiedzi na swoje pytanie. Mamy nadzieję, że wkrótce zrealizujesz chęć współpracy z firmami kosmetycznymi.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzenie bloga z pasji i z pasją to jest rzecz najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się na siłę pisać. Prędzej czy później to walnie ;)

      Usuń
  4. Pieczenie ciast i mnie uspokaja chociaż bardziej uspokaja mnie sprzątanie 😂 Jeśli chodzi o ostatnie pytanie to stawiam na realizację pasji - to ważniejsze jest niż popularność, która raz przychodzi raz odchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tego sprzątania. Spokój ducha i czysty dom zarazem? Bajka :D

      Usuń
  5. Z perfumami ja też bym miała nie lada problem 😂 Owocowo kwiatowe to moje ulubione, a takich perfum powstało już cała masa i nie wiem, czy udałoby mi się kogoś zaskoczyć :) A takie zniknięcie z sieci i ja zaliczyłam miesiąc temu ponad jak sama wiesz, bo też porwałam się na zmianę nazwy, ale nie żałuję. A wyświetlenia to tylko cyfry :) Ważniejsza jest realizacja pasji, wkładanie w to, co robimy serducha, a popularność raz jest, a za chwilę jej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie żałuję zmiany, teraz przynajmniej nie irytuje się za każdym razem jak spojrzę na swoją nazwę. Spokój ducha przede wszystkim :)

      Usuń
  6. A to czemu nie pokazujesz w przeglądach wszystkich książek? :)
    Jeśli Ty jesteś laikiem perfumowym to ja nie wiem kim ;D W moich perfumach na pewno znalazłby się melon, bo ten zapach kocham zdecydowanie.
    Co do ostatniego pytania - też zdecydowanie realizacja pasji. Nigdy nie myślałam o blogu jako o zarobku, pracy.. Nie gonię za współpracami, wyświeleniami itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram te najciekawsze i warte pokazania, nie wiem w sumie czemu nie pokazuję wszystkiego :D. Oj no ostatnio może trochę lepiej u mnie z perfumami, ale i tak czeka mnie dużo pracy :D

      Usuń
  7. Oj to Ja jestem Twoim przeciwieństwem jeśli chodzi o modę, bo Ja jej nie ogarniam :D Za to książki kocham miłością bezgraniczną i poproszę w następnym Przeglądzie kulturalnym więcej książek :) Również lubię w ramach relaksu piec ciasta! Dla mnie ważniejsze jest realizowanie pasji aniżeli popularność :) "W sferze perfum jestem totalnym laikiem" serio to Ja jestem kim? Totalnym amatorem wersja level hard ha ha :) Jak Ty pięknie opisujesz perfumy zawsze się zachwycam Twoimi recenzjami z kategorii perfumy :) Ja chciałabym, żeby kiedyś pojawiły się perfumy o zapachu gumy balonowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko coś poczytam (ostatnio posucha) to wszystko skrupulatnie opiszę :). Ooo dziękuję, powiem Ci że nawet w zanadrzu mam dwie recenzje perfum :D. Coraz chętniej i śmielej piszę o perfumach, może kiedyś zbliżę się do perfekcji :)

      Usuń
    2. A perfumy o zapachu gumy balonowej to genialny pomysł ;)

      Usuń
  8. Oczywiście, że ważniejsza jest dla mnie pasja, lubię pisać o rzeczach, które lubię i którymi się interesuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o bardzo ciekawy pomysł na posta, można się lepiej poznać ;)
    Pozdrowionka i buziole! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja widzę, że Twój pierwszy wpis był normalny, Myślę nawet, że jak na początek przygody z blogowaniem to w ogóle był super :)
    Jeżeli chodzi o hejt, to wydaje mi się, że problem dotyczy głównie YT czy IG, bo tam ludzie pokazują swoje życie. Ja osobiście typowego hejtu nie spotkałam, ale nie mam też nic przeciwko wyrażaniu własnego zdania, nawet jeżeli jest odmienne niż moje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, dużo by tam szło poprawić :D. Wiesz co, zazdrosne osoby znajdą sie i na blogach ;)

      Usuń
  11. Co do ostatniego pytania to zgadzam się z Tobą, obydwie rzeczy są ważne :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że cierpliwość przy prowadzeniu bloga jest bardzo ważna! Nie należy się zrażać i nie można liczyć, że od razu będzie się miało milion obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z odpowiedzą do pytania 9 zgadzam się w 100% :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny pomysł, na pewno przeczytam jeszcze posty pozostałych dziewczyn! :D
    Co do ostatniego pytania - dla mnie chyba pasja jest ważniejsza, założyłam bloga bo chciałam dołączyć do grona dziewczyn malujących paznokcie, żeby razem robić wyzwania i dyskutować na temat lakierów. Trudno o moim blogu mówić jako o popularnym, ale nie przeszkadza mi to. Choć staram się dotrzeć do szerszego grona odbiorców, ale to bardziej, żeby robić razem różne fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o takim pojęciu popularności mówiłam. Żeby mieć jakąś swoją społeczność z którą można podyskutować i zrobić coś fajnego :)

      Usuń
  15. Też uważam, że kosmetyki do demakijażu są bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.