Gdy prym przejął youtube i popularność pisania blogów zdecydowanie spadła, co raz trudniej znaleźć regularnie prowadzone i ciekawe blogi. Sama często szukam nowych miejsc do odwiedzania, ale niestety mam wrażenie, że jest ich co raz mniej. Dlatego dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam blogi, które najchętniej odwiedzam i czytam. 

1. Turkusoowa

Marzenka jest jedną z tych blogerek, które zaczęłam czytać jako pierwsze. Co oznacza, że jestem jej czytelniczką od ponad czterech lat. W ciągu tego czasu podpatrzyłam u niej wiele ciekawych kosmetyków i formuł, tak jak na przykład mydełka do mycia twarzy. Bardzo je polubiłam i z przyjemnością używam ich w porannej pielęgnacji. Marzenka zainspirowała mnie także do wzięcia udziału w konferencji blogerów - Meet beauty. Z zapartym tchem czytałam jej relacje z konferencji i targów, aż wreszcie na własnej skórze przekonałam się, jakie cudowne to doświadczenie. Nie mogę też nie wspomnieć o tym, że Marzenka jest specjalistką od Avonu. Doskonale zna ich asortyment, oraz mocne i słabe strony. Co miesiąc robi przegląd katalogów, jeśli jesteście zainteresowane 😉.

2. Okiem Marzycielki

Sabinka to moja książkowa powierniczka. Regularnie wymieniamy się wartymi przeczytania tytułami. A przeglądy kulturalne Sabinki są jednymi z moich ulubionych, bo mamy w miarę podobny gust i zawsze coś u niej podpatrzę. Jednak wszystko zaczęło się od kosmetyków. Najbardziej zapadły mi w pamięć jej recenzje nivea i topestetic. Teraz Sabinka jest trochę mniej dostępna na blogu, ale liczę, że do nas powróci, bo nikt tak jak ona, nie inspirował mnie do przeglądania naturalnych i mniej znanych marek. Tymczasem wpadajcie na jej instagrama, gdzie codziennie się udziela, a obecnie otwiera fajny kalendarz adwentowy.

3. Zaczarowana

W tego typu zestawieniu nie mogłabym pominąć Ani. Choć i tak często o niej wspominam 😂. Jest to moja blogowa przyjaciółka. Jako że naprawdę dużo rozmawiamy o kosmetykach, to najwięcej hitów poznałam właśnie dzięki niej. Ania sprezentowała mi mój pierwszy mus laq, w którym się zakochałam, poleciła mi maseczkę miya, którą wczoraj zachwalałam, czy też peeling sorayi z serii plante, o którym jeszcze nie pisałam, ale jest genialny. Polecam zajrzeć na jej bloga, bo tam rzetelnie recenzuje wiele kosmetyków i ma niesamowicie lekki styl pisania, co świetnie się czyta.

4. Makeup full of colors

Przedstawiam Wam bloga, którego prowadzi osoba najbardziej ogarniająca nowości na świecie. Jej przeglądy pod tytułem "50 najlepszych nowości kosmetycznych" są dla mnie kultowe i zawsze z ogromną przyjemnością do nich zaglądam, ponieważ są super przygotowane pod każdym wględem i zawierają obiektywnie najciekawsze nowości. Mój portfel cieszy się już trochę mniej, bo po każdym takim przeglądzie moja lista zakupowa znacznie się powiększa.

5. The special beauty

Paulinę znam najkrócej z wszystkich wymienionych dzisiaj dziewczyn, a poznałyśmy się ok. rok temu, gdy zaczęłyśmy razem tworzyć #blogerkipolecaja. Od tamtej pory chętnie śledzę posty Pauliny zarówno o tematyce beauty, jak i bardziej lifestylowej. Haul'e i artykuły z stylizacjami to moje ulubione serie z bloga thespecialbeauty.

A kogo Wy najchętniej czytacie? A może same piszecie? Zgłaszajcie się w komentarzach, chętnie do Was zajrzę ;).

10 komentarzy:

  1. Wszystkie blogi znam i uwielbiam! ♥ O wszystkich zresztą pisałam u siebie w podobnej serii. Ale nie ukrywam, że najbliższa jest mi Sabinka z tej 5. No i może ten post okaże się motywacją do wielkiego powrotu!!! No i fajny, fajny ma ten kalendarz adwentowy xD
    Dziękuję blogowa przyjaciółko za miłe słowa! Niesamowicie mi miło i cieszę się, że kosmetyki z mojego polecenia Ci się sprawdzają to zawsze mega motywacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, że Ja przegapiłam taki post :) Dziękuję dziewczyny za miłe słowa <3 Mam nadzieję, że w końcu wrócę do blogowania :)

      Usuń
  2. znam te blogi i bardzo chętnie je odwiedzam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam całą 5 i wszystkie z nich bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tylko dwóch. Na pewno będę tam zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.