Gdy w 2020 roku bra艂am udzia艂 w konferencji Meet beauty, wsp贸艂za艂o偶ycielka Uzdrovisca - Pani Ania by艂a prelegentk膮 i wyg艂osi艂a bardzo ciekawy wyk艂ad o sk贸rze, sk艂adnikach aktywnych, jak i samej marce. Min臋艂o trzy lata, a ja wci膮偶 pami臋tam jak pozytywne wra偶enie wywar艂a na mnie jej prelekcja. Wtedy te偶 zacz臋艂a si臋 moja przygoda z mark膮, poniewa偶 od organizator贸w konferencji otrzyma艂am do test贸w fitokatywny tonik oraz booster

Tym razem ponownie to los podsun膮艂 mi produkty uzdrovisca, poniewa偶 w jesiennej akcji hebe, uda艂o mi si臋 wygra膰 esencj臋 na 艂adn膮 cer臋. W tym samym czasie, od kole偶anki, otrzyma艂am saszetk臋 maseczki oraz spyta艂a mnie czy chc臋 przetestowa膰 krem, kt贸ry jej nie do ko艅ca le偶y. W ten spos贸b powsta艂a tr贸jka do kolejnej zbiorczej recenzji kosmetyk贸w uzdrovisca.

I dzisiaj zapraszam Was na recenzj臋.

Ro艣linnie aktywny tonik - esencja, bezwacikowy, na 艂adn膮 cer臋 - fio艂ek 

Ju偶 od pierwszego u偶ycia, wiedzia艂am, 偶e b臋dzie to identyczny produkt co tonik-esencja z serii fitoaktywnej, kt贸r膮 mia艂am okazj臋 testowa膰 przy pierwszym spotkaniu z mark膮. Pomijaj膮c podobne opakowanie, naturalny zapach to nawet konsystencja jest identyczna - 偶elowa i bardzo wydajna - wystarcz膮 zaledwie dwie krople by sowicie pokry膰 ca艂膮 twarz. Tak偶e adnotacja na opakowaniu, 偶e 150 ml produktu odpowiada 500 ml wcale nie jest bezzasadna. Po testowaniu go od dobrego miesi膮ca, zu偶ycie to mo偶e 1/5 butelki, czyli prawie nic jak na codzienne u偶ywanie. Je艣li chodzi o efekt na sk贸rze, to tonik przygotowuje sk贸r臋 pod dalsz膮 piel臋gnacj臋 pozostawiaj膮c lekko lepk膮 warstw臋. Podobnie jak w fitoaktywnym toniku, i tutaj widz臋 r贸偶nic臋 w wygl膮dzie sk贸ry gdy stosuj臋 i gdy pomijam ten tonik. 

Ca艂odniowy krem na 艂adn膮 cer臋 - fio艂ek (50ml) lekki krem na dzie艅 i na noc do cery z niedoskona艂o艣ciami

O matko jaki to by艂 specyficzny krem. Po pierwsze pachnie do艣膰 naturalnie, jak to kremy uzdrovisca. Po drugie ma budyniow膮 konsystencj臋, kt贸ra wydaje si臋 do艣膰 konkretna, dlatego te偶 zacz臋艂am testowa膰 go do wieczornej piel臋gnacji. Nak艂ada si臋 bardzo g艂adko, w miar臋 bez smug, a ponadto szybko si臋 wch艂ania. Jesli chodzi o efekty to nawil偶a艂 okej, cho膰 rano zmywa艂am jego zaschni臋te resztki. Jako 偶e jest to krem ca艂odniowy nie by艂abym sob膮 gdybym nie przetestowa艂a go tak偶e rano pod makija偶. I tak jak mo偶na by艂o si臋 spodziewa膰 tutaj r贸wnie偶 krem mimo cienkiej warstwy nie wch艂ania艂 si臋, tylko zastyga艂 na twarzy, a nast臋pnie rolowa艂 podk艂ad. Niestety nie polecam tego kremu.

Ro艣linna maska nawil偶aj膮ca i redukuj膮ca pory sk贸ry (10ml) z rokitnikiem i koniczyn膮

Saszetka z uzdrovisca zawiera w 艣rodku kremow膮 maseczk臋, o przyjemnym, naturalnym zapachu. Ponadto ma 偶贸艂ty kolor. Przyjemnie nak艂ada si臋 na twarz, cho膰 chcia艂abym 偶eby by艂o jej odrobin臋 wi臋cej, by m贸c na艂o偶y膰 j膮 grubsz膮 warstw膮. W tak nawil偶aj膮cych maskach lubi臋 otuli膰 sk贸r臋 i na艂o偶y膰 porz膮dn膮 warstw臋, a tu si臋 nie da艂o. Zw臋偶enia por贸w nie zauwa偶y艂am. Je艣li chodzi o zmywanie to nieco zaschn臋艂a, ale da艂o si臋 j膮 zmy膰 za pomoc膮 wacik贸w i ciep艂ej wody.

Podsumowuj膮c dzisiejszy post - tonik oceniam na du偶y plus, krem jest lekkim rozczarowaniem, a maska jest po prostu okej. Nie mniej nie zniech臋ca mnie to wobec testowania kolejnych produkt贸w uzdrovisca, poniewa偶 nadal uwa偶am, 偶e to ciekawa, polska marka.

Mieli艣cie okazj臋 u偶ywa膰 produkty Uzdrovisca?

6 komentarzy:

  1. Ja dopiero zaczynam przygod臋 z t膮 mark膮. Dos艂ownie dzisiaj kupi艂am sobie peeling mikroz艂uszczaj膮cy do twarzy. Mam nadziej臋, 偶e si臋 u mnie sprawdzi. W przysz艂o艣ci zapoluje te偶 na tonik z twojego polecenia, bo wydaje si臋 naprawd臋 interesuj膮cy 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ooo, fajnie si臋 z艂o偶y艂o ;). Mam nadziej臋, 偶e b臋dziesz zadowolona z obu produkt贸w ❤

      Usu艅
  2. Poniek膮d kojarzysz mi si臋 z t膮 mark膮, bo pami臋tam jak chwali艂a艣 poprzedni膮 esencj臋 - tonik. Po Twojej opinii zapisa艂am sobie j膮 na wish list臋 i mam w艂a艣nie t膮 z posta. Jeszcze nie otworzy艂am, ale dobrze, 偶e jako艣膰 jest ta sama co tej lekko pomara艅czowej :D Nied艂ugo j膮 otworz臋, bo w艂a艣nie ko艅cz臋 esencj臋 Soraya.
    Co do reszty to maski tej firmy generalnie mnie kusz膮, ale to chyba nic zaskakuj膮cego :D Natomiast na kremy nie zwraca艂am uwagi i jak wida膰 s艂usznie. Dziwne, 偶e krem ca艂odniowy zasycha - nie wyobra偶am go sobie u偶ywa膰 na dzie艅, zw艂aszcza, 偶e mam problem z produktami na dzie艅 w艂a艣nie. Jakakolwiek warstwa mi przeszkadza :D G艂贸wnie preferuj臋 tu serum.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Czuj臋 lekki stres co powiesz o tym toniku 馃槄. Maski te偶 mnie kusz膮, a szczeg贸lnie ta kt贸r膮 wypu艣cili z Stylizacjetv. Ja chyba te偶 najbardziej lubi臋 serum pod makija偶 馃槈

      Usu艅
    2. Wiesz co chyba otworz臋 go jednak po lecie. Aktualnie ko艅cz臋 偶elowy Soraya i stwierdzi艂am, 偶e t臋skno mi do wodnistych zwyczajnych konsystencji. My艣l臋 te偶, 偶e lepie mi si臋 takie sprawdz膮 podczas ciep艂ych dni :D Tak偶e mo偶esz p贸ki co odetchn膮膰 :D

      Usu艅
    3. Jak co艣 to ten nie jest jako艣 bardzo obci膮偶aj膮cy, wi臋c na lato te偶 okej. Ale rozumiem potrzeb臋 zmiany konsystencji :D

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz :). Staram si臋 na wszystkie odpowiada膰 i odwiedza膰 blogi komentuj膮cych ;)
Zgodnie z rozporz膮dzeniem RODO zostawiaj膮c komentarz zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych.