Cóż to za paczka? W środku jest fotoksiążka, w której umieściłam fotografie z mojej 18. Wykonałam ją na stronie Printu. Znajdziecie tam mnóstwo szablonów, na każdą okazję. Do wyboru macie 190 szablonów podzielonych na 16 kategorii.

Po wybraniu szablonu macie możliwość wybrać okładkę - twardą, bądź miękką, oraz wykończenie kartek - matowe bądź błyszczące. Wybrałam twardą okładkę i błyszczące kartki. Grzbiet jest szyty. Wolę, gdy tak jest. Klejone książki szybko się rozpadają.


Zarówno pierwsza jak i ostatnia strona są czarne, matowe. Dalej uzupełniamy kartki wobec gotowego szablonu. Wklejami w puste miejsca zdjęcia, ale możemy też stworzyć własną kartkę, z wybraną przez nas ilością zdjęć i ich rozmieszczeniem.


Wybrałam szablon prezent na 18 ze względu na piękne wstawki, detale. Musicie przyznać, że wygląda to bardzo uroczo.





Jakość zdjęć w książce zależy od sprzętu jakim zostały wykonane. U mnie większość zrobiona jest aparatem, więc są ostre i wyraźne. Z szacunku dla mojej rodziny i znajomych, nie będę Wam pokazywać wszystkich zdjęć, ponieważ mogą oni sobie nie życzyć upubliczniania ich wizerunku.

Ale z chęcią pokażę Wam moje zdjęcie.


Podsumowując jakość książki jest świetna i warta swojej ceny. Tworzenie jej jest łatwe i proste. Jeśli mamy z czymś problem możemy skorzystać z pomocy konsultanta. Fotoksiążka to świetny pomysł na prezent, np. jako podziękowania dla rodziców podczas ślubu, czy z okazji imienin/urodzin. Ja uwielbiam "zatrzymywać chwile" w postaci zdjęć. Gdy są w komputerze, to rzadko do nich zaglądam, do tych w postaci papierowej dość często. A Wy, jaki rodzaj zdjęć preferujecie? Robiłyście kiedyś fotoksiążkę? Jak Wam się podoba moja?


*Dziękuję firmie Printu i Aleksandrze za możliwość stworzenia własnej fotoksiążki.

20 komentarzy:

  1. To jest jeden z lepszych prezentów jakie można komuś podarować, lub dostać

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam fotoksiążkę z tej firmy, jest rewelacyjna - dobra jakość druku, fajne szablony... dla mnie bomba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ich produkty :D sa rewelacyjnej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam taką książkę 🙂 super pomysł na prezent 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna :) Ja mam jedną, ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub to chyba najpopularniejsza okazja do zrobienia książki ;)

      Usuń
  6. Ale masz teraz super pamiątkę :D Na pewno sobie zapiszę, bo takie prezenty wg mnie sa naprawdę bardzo fajne i myślę, że pomysł kiedyś wykorzystam, a co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wykorzystać pomysł, na pewno obdarowany się ucieszy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.