Czy Wy zdajecie sobie sprawę, że za niecały miesiąc są mikołajki? Ja już powoli rozglądam się za prezentami dla moich bliskich, bo w mojej rodzinie panuje tradycja obdarowywania się w mikołajki, a nie w święta. O ile kobietkom wiem co kupić, tak totalnie nie miałam pomysłu co wybrać dla męskiej części rodziny. Z pomocą przyszedł mi portal only you i marka nou. Otrzymałam od nich męski zapach Eclipse. Powiem Wam, że otworzyłam go by móc zrobić zdjęcia, z ciekawości go powąchałam i wiedziałam, że idealnie wpisze się w gust mojego szwagra. Nie mogłam czekać miesiąca i od razu wręczyłam mu buteleczkę by poznać jego opinię.

O marce NOU opowiadałam Wam już wcześniej. Miałam okazję testować większość damskich zapachów, a także dwa męskie (inne od dzisiejszego bohatera). Także zapraszam Was do zapoznania się i z tamtymi postami: klik i klik
 O ile damskie zapachy utrzymane są w kwiatowej estetyce, tak w przypadku męskich zdecydowano się na surowy, prosty styl. Opakowanie Eclipse jest szklane i ciężkie, bardzo porządne. Zatyczka zaś wykonana jest z korka. 

Woda toaletowa NOU Eclipse dla mężczyzn lubiących świeże zapachy, w których dominują lekkie cytrusowe nuty na tle ziołowo-drzewnych akordów. Tajemniczej elegancji dodają nuty fioletowych kwiatów.
Woda toaletowa NOU Eclipse pachnie świeżo startą skórką cytryny i liśćmi fiołków. Z czasem wyczuwalne stają się nuty ziół: mięty, szałwii, podkręcone aromatem lawendy rozkołysanej od morskiej bryzy. W ich cieniu czają się cedr z irysem otulone woalem piżma.

NUTY ZAPACHOWE:
Nuty głowy: cytryna, liście fiołka
Nuty serca: mięta, szałwia, lawenda, morska bryza
Nuty bazy: cedr, irys, piżmo

Cena ok. 69 zł/50 ml.
Dostępne w sieci Rossmann.
W przypadku męskich zapachów ciężko mi odróżnić poszczególne nuty zapachowe. Nie przerobiłam ich jeszcze aż tak dużo co damskich ;) :D. Na mój nos, od początku czuć drzewne nuty, które są podkręcone orzeźwiającymi aromatami cytryny, mięty i szałwi. Charakteru nadaje dodatek morskiej bryzy, którą czuć ultra wyraźnie. Ja ją uwielbiam zwłaszcza w woskach i świecach. Całość kompozycji określiłabym jako świeżą, cytusowo - drzewną. Eclipse mają moc, utrzymują się przez 13 godzin na skórze, a jeszcze dłużej na ubraniach. Idealny zapach na okres jesienno-zimowy. 

Oczywiście zapytałam o opinię mojego szwagra, jak podobał mu się prezent. Kompozycja go zachwyciła, idealnie trafiła w jego gust. Zdziwił się trwałością, niespodziewał się, że jakikolwiek zapach nie pochodzący z perfumerii jest w stanie utrzymać się przez ponad 10 godzin. 



Z ręką na sercu jest to najpiękniejszy zapach NOU, a wąchałam ich już sześć, więc wiem co mówię ;). Bardzo polecam! Myślę, że każdy chłopak ucieszyłby się z takiego prezentu mikołajkowego :).

Chcielibyście więcej propozycji na prezenty? Jestem bardzo ciekawa co planujecie kupić swoim najbliższym. W ogóle myślicie już o zbliżających się mikołajkach? Znacie zapachy NOU?



PS: Za możliwość przetestowania produktu dziękuję portalowi Only You i marce NOU.

31 komentarzy:

  1. Z Nou znam jedynie damskie zapachy, męskich nie miałam jeszcze szansy powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie prezenty dajemy jednak na święta, po kolacji wigilijnej :) ale ja też już powoli się rozglądam za prezentami. I mojemu narzeczonemu też będę kupować perfum, ale inny, bo akurat sam wyszedł z inicjatywą, że chciałby pewien konkretny. Zapachów nou nie znam, kojarzę je tylko z twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być: mojemu narzeczonemu akurat będę kupować właśnie perfum, nie "też będę" :D

      Usuń
    2. Ciekawa jestem o jakim zapachu marzy, może to mnie zainspiruje do zakupu ;). Troszkę nou przewinęło się u mnie w ostatnim czasie ;)

      Usuń
  3. Może kupię mojemu mężowi na prezent :) P.S. Hipnotyzujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do męskich zapachów. Dostałam inny wariant, który podarowałam tacie. Bardzo nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, choć nou miało też nie podobający mi się zapach ;)

      Usuń
  5. To będzie chyba bardzo głupi komentarz.. xd Przede wszystkim piękne zdjęcia! Cekiny zrobiły robotę! ♥ Natomiast w kwestii zapachów się tyle razy wypowiadałam u Cb, więc nie chcę się powtarzać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie jest głupi komentarz :D. Dziękuję bardzo, proste a jednak skuteczne ;)

      Usuń
  6. Ale jeste, ciekawa tego zapachu:D Ja też już wypatrzyłam, a właściwie wywąchałam:) zapach dla mojego ukochanego...a jest nim Dior homme club whiskey:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołajki to raczej przygrywka do prawdziwych prezentów, zwykle więc są to jakieś drobiazgi u mnie. Zapachy akurat oboje mamy z głowy - rodzic mojego lubego pracuje w jednej z firm kosmetyczno-perfumeryjnych, więc ma dostęp, dzięki czemu co roku (i w ciągu roku też :D) jesteśmy nimi obdarowywani. Sama zwykle wolę zapytać, co by chciał, bo jest pioruńsko wybredny. Portfel skórzany już ma, a ostatnim jego hobby jest zbieranie osobliwych zegarków na rękę, więc być może coś takiego?....

    OdpowiedzUsuń
  8. Też łatwiej mi idzie rozróżnianie nut zapachowych w damskich niż w męskich perfumach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja całe szczęście z mężem od jakiegoś czasu nie robimy sobie już prezentów na święta xD Problem z głowy xD

    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony problem z głowy, z drugiej nie ma niespodzianek, ja te świąteczne lubię ;)

      Usuń
    2. Niby tak, ale chyba już z tego wyrosłam po prostu :D

      Usuń
  10. Zapachów NOU nie znam, ale perfumy to zawsze najlepszy pomysł dla mężczyzny ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam oferty Nou. Też nie wiem co kupić mężczyźnie, a już trzeba się rozglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mojemu kupię też jakiś zapach, zawsze coś wybiorę, gdy pójdę do sephory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że sephora ma najwyższe ceny za perfumy, także ja tam ich nie kupuję. Jak już to wolę notino :)

      Usuń
  13. Faktycznie mikołajki coraz bliżej. Ja na mikołajki nie robie jakis większych prezentów ale Twoja propozycja na prezent gwiazdkowy jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też ciężko w męskich wyczuć nuty zapachowe :D Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ one są trwałe! Niezwykłe, musze w takim razie ich poszukać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.