Troch臋 u mnie monotematycznie. Najwi臋cej pisz臋 o mas艂ach do demakija偶u, ale maluj膮c si臋 codziennie, produkty do zmywania demakija偶u schodz膮 mi jak woda. Troch臋 mam wyrzuty sumienia, 偶e tylko mas艂a i mas艂a, ale z drugiej strony na moim blogu znajdziecie pe艂en przegl膮d mase艂 do demakija偶u z drogerii:

Obecnie ko艅cz臋 mas艂o do demakija偶u lirene, kt贸re b臋dzie bohaterem dzisiejszego posta. Tym samym  definitywnie zamykamy tematyk臋 mase艂. Po pierwsze ju偶 mi si臋 znudzi艂y, a po drugie wyczerpa艂am materia艂 w drogeriach 馃榿. 

lirene mas艂o do demakija偶u recenzja

LIRENE Oh, just peachy!

Misja: Idealnie czysta, aksamitna sk贸ra!
Bohaterka: brzoskwinia
Efekt:
- silne nawil偶enie
- przyjemna mi臋kko艣膰 i spr臋偶ysto艣膰
- 艣wie偶o艣膰 i blask
- g艂adko艣膰 bez widocznych sk贸rek

Na p贸艂ce znajdziecie to mas艂o w kartonikowym, bardzo 艂adnym opakowaniu. Podoba mi si臋 zar贸wno jego kolorystyka, jak i gradient. W艂a艣ciwe opakowanie jest ju偶 plastikowe. Je艣li dobrze pami臋tam, mase艂ko by艂o zabezpieczone tak偶e srebrn膮 folijk膮. Sam produkt ma mocno pomara艅czow膮 barw臋 i przepi臋knie, apetycznie pachnie brzoskwiniami. Uwielbiam ten zapach! 

Z wszystkich testowanych przeze mnie mase艂, 偶adne nie mia艂o a偶 tak g艂adkiej konsystencji. Wi臋kszo艣膰 z nich w mniejszym lub wi臋kszym stopniu si臋 grudkowa艂a. Dodatkowo mas艂o lirene jest te偶 bardzo mi臋kkie, dzi臋ki czemu 艂atwo nabiera si臋 czy to palcami czy szpatu艂k膮. 

Od razu po pierwszym kontakcie kosmetyku z palcami wiedzia艂am, 偶e to ten t艂ustszy rodzaj mas艂a. Szczerze m贸wi膮c obawia艂am si臋, 偶e b臋dzie to kolejny przypadek ci臋偶ko zmywaj膮cego si臋 produktu. Na szcz臋艣cie w miar臋 wymywa si臋 przy pomocy wody, a ju偶 w stuprocentach schodzi po drugim etapie oczyszczania sk贸ry. 

Najwa偶niejsz膮 jego cech膮 powinno by膰 zmywanie makija偶u i to mam na my艣li samodzielne zmywanie makija偶u, a nie pozbywanie si臋 makija偶u na sp贸艂k臋 z drugim produktem oczyszczaj膮cym. Wszystkie mas艂a, kt贸re schodzi艂y przy pomocy samej wody doskonale radzi艂y sobie z makija偶em. W tym przypadku, jak ju偶 wspomnia艂am sama woda to za ma艂o, bo zostaje t艂usta warstwa, a gdy zrobi艂am test i zmy艂am t膮 warstw臋 p艂ynem micelarnym wci膮偶 gdzie艣 znajdowa艂 si臋 podk艂ad. 

O ile opakowanie i zapach mi si臋 bardzo podobaj膮, tak reszta nie - t艂usta konsystencja, problemy ze zmywaniem i nie radzenie sobie z makija偶em s膮 zbyt powa偶nymi zarzutami by nada膰 temu mas艂u znaczek #femperiallyapproved 馃槈.

Szkoda, 偶e seri臋 "mas艂ow膮" ko艅czymy negatywnym akcentem, ale c贸偶 zrobi膰... Nie b臋d臋 Wam zachwala膰 czego艣 czego rzeczywi艣cie nie uznaj臋 za dobre. Zw艂aszcza, 偶e na rynku mamy co najmniej trzy zachwycaj膮ce kosmetyki tego typu. 

Dajcie zna膰 czy testowa艂y艣cie co艣 z kolekcji Oh, just peachy! i czy te偶 tak niesamowicie pachnia艂y 馃槈.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zawsze mo偶esz, ale istnieje ryzyko niepowodzenia jak u mnie 馃榿

      Usu艅
  2. Kurcze jak d艂ugo musz臋 偶y膰 pod kamieniem, 偶e nie wiedzia艂am o istnieniu mase艂 do demakija偶u? Musz臋 przetestowa膰, sprawdz臋 inne wpisy o mas艂ach skoro ten jest niefajny ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozbawi艂 mnie Tw贸j komentarz 馃槀 Ciesz臋 si臋, 偶e dowiedzia艂a艣 si臋 o nich ode mnie. Mam nadziej臋, 偶e oka偶膮 si臋 Twoj膮 ulubion膮 form膮 zmywania makija偶u ❤

      Usu艅
  3. Oj tak ta seria pachnie BOSKO! Mia艂am krem pod oczy i by艂 艣wietny, na szcz臋艣cie w dzia艂aniu te偶 :D Tak偶e mam ochot臋 na inne produkty np. 偶el micelarny, na mas艂o to nie koniecznie :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A ja narazie spasuj臋 z t膮 seri膮. Zapach mega, ale to i tak mnie nie przekona 馃槄

      Usu艅
  4. uuuu szkoda, 偶e taki niewypa艂

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wpad艂o mi w oko to mas艂o zaraz po premierze, ale ostatecznie nie skusi艂am si臋 na zakup. I chyba dobrze ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie zdecydowanie wpada w oko, ale wg mnie dzia艂anie nie powala..

      Usu艅
  6. A ja nigdy nie stosowa艂am 偶adnego mas艂a do demakija偶u. Najlepiej sprawdza mi si臋 偶el i olejki. ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 呕ele i olejki te偶 lubi臋, ale jednak mas艂a kr贸luj膮 馃槀

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz :). Staram si臋 na wszystkie odpowiada膰 i odwiedza膰 blogi komentuj膮cych ;)
Zgodnie z rozporz膮dzeniem RODO zostawiaj膮c komentarz zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych.