W dzisiejszej odsłonie serii #blogerkipolecaja, razem z dziewczynami postanowiłyśmy wziąć na tapet nasze ulubione, polskie marki kosmetyczne. Przyznam Wam, że dość długo myślałam, które marki zasługują na moje uznanie i wyróżnienie w tym zestawieniu. Chyba nie zdziwicie się, że większość to marki specjalizujące się w kolorówce? ;). 

Ale nie martwcie się - z tego co podejrzałam u pozostałych blogerek znajdziecie u nich polecenia pielęgnacyjnych firm ;).


Oto moi ulubieńcy:

blogerki polecają

 1. Bielenda
To bez wątpienia moja ukochana pielęgnacyjna marka kosmetyczna. Jeśli nie mam pomysłu co kupić do pielęgnacji, zaglądam do asortymentu Bielendy i zawsze znajdę tam jakąś ciekawą nowość. W ostatnich miesiącach marka bez wątpienia zrobiła progres - jeszcze bardziej dopracowała opakowania i składy, a także wypuściła produkty o wyjątkowych konsystencjach i rozwiązaniach. Na moim blogu Bielenda przewija się całkiem często. Testowałam: 
🎇kokosowo-aloesową serię (olejek + maseczka + mgiełka)
🎇rozświetlającą bazę
🎇peeling zmieniający kolor
🎇żel micelarny z serii z zieloną herbatą
🎇kremy przeciwzmarszczkowe
🎇próbki kremów z m.in. różanej i węglowej serii
🎇ananasowy żel z serii fresh juice
🎇bananowe smoothie w piance
🎇maseczkę węglową typu peel of
🎇różany olejek do mycia twarzy
🎇rozświetlającą mgiełkę baby doll
🎇borówkowy mus do mycia twarzy
oraz wiele innych produktów, które testowałam przed założeniem bloga.

Moim osobistym hitem od Bielendy są olejki do demakijażu. Czy to różany, czy kokosowy - sprawdziły mi się równie dobrze. Ostatnim odkryciem są pianki i musy, o których dość często pisałam w ciągu ostatnich miesięcy.

W ramach pisania tego posta, przypominałam sobie, że kiedyś bardzo lubiłam ananasową maseczkę peel of. Koniecznie muszę do niej wrócić i się przekonać czy teraz też byłabym z niej zadowolona.

2. Wibo
Do wibo mam sentyment, podobnie jak do następnej marki, ale to zaraz ;). To wibo pozwoliło mi rozpocząć swoją przygodę makijażową - za stosunkowo małe pieniądze, mogłam kupować kosmetyki o różnych wykończeniach, dzięki czemu poznawałam co lubię. To co przewinęło się przez bloga to tylko wierzchołek góry lodowej. 
Dawniej wibo specjalizowało się w lakierach do paznokci, pudrach, tuszach do rzęs i rozświetlaczach. Teraz ulepszyło formułę bronzerów - beach cruiser to mój najlepszy bronzer, róży, a także dobiera do współpracy topowych influencerów - Marina, Zmalowana, Katosu. Na przeciągu kilku lat jakość ich produktów podskoczyła o kilka leveli.

Testowałam:
🎇konturówkę nude lips
🎇puder fixing powder
🎇palety neutral i modern
🎇podkład royal skin
🎇bronzer, puder, rozświetlacz i róż z serii I choose what I want
🎇bronzer beach cruiser
🎇róż ecstasy

🎇tusze do rzęs m.in. extravaganza
🎇rozświetlacze ze współprac ze Zmalowaną i Katosu

3. Lovely

To tak naprawdę siostrzana marka do Wibo, ale tworzy totalnie inne kosmetyki - bardziej kolorowe i szalone. W asortymencie lovely znajdują się m.in. moje ulubione pudry - cooking time oraz hd, rozświetlacze, róże, korektor. Ostatnio robią też coraz fajniejsze cienie. 

Testowałam:
🎇złoty rozświetlacz
🎇paletę nude make up kit
🎇ryżowy puder w formie czekoladki
🎇tusz do rzęs envy eyes
🎇tusz pump up
🎇natural beauty blusher - róże
🎇paletkę choco bons
🎇korektor jumbo
🎇bronzer milky chocolate
🎇puder golden glow
🎇puder cooking time

4. Eveline
Trochę jakbym szła szafami w rossmannie, co? :D . Ale cóż zrobić jak makijażowo wychowałam się na tej drogerii. 
Będąc w rossmannie i bazując tylko na marce wibo i lovely można zrobić pełen makijaż i to samymi ulubieńcami. Z eveline uwielbiam podkład w pipecie, robią fajne pudry, cienie, pomadki, a także lakiery hybrydowe. Nie można zapomnieć, że w swoim asortymencie mają także pielęgnacje - w tym jedno z moich ostatnich odkryć - peeling typu gommage. Jest w czym wybierać!

Co się pojawiło w recenzjach na blogu?
🎇zbiorowa recenzja marki (szminki, odżywki do paznokci, produkty kremowe itd)
🎇podkład liquid control
🎇krem cc dopasowujący się do koloru skóry (to do tej pory najchętniej czytany post na moim blogu ;))
🎇tusze do rzęs
🎇peeling typu gommage

5. Affect
O ile poprzednie trzy marki były moim powrotem do przeszłości i chęcią docenienia ich, tak ta jest symbolem teraźniejszej jakości. Chyba każda z nas myśląc o Affect, pierwsze co przychodzi jej na myśl to profesjonalna jakość, genialna kolorystyka i stosunkowo niska cena. O ile na blogu pojawiła się tylko recenzja:
🎇podkładu skin expert moisturizing
tak miałam okazję używać ich pomad do brwi i cieni. Wszystko czego dotykałam było takie jak powinno - ułatwiające pracę i przede wszystkim naukę makijażu. Postaram się aby ta marka częściej się tutaj pojawiała.

"Najpiękniejszym makijażem kobiety jest jej pasja"

Wszystkie marki jakie się tu pojawiły, chciałam wyróżnić za jakość, rozwój i przede wszystkim możliwości jakie dają. Tak jak wspomniałam ja, a i zapewne większość z nas wychowała się makijażowo na wibo, lovely czy eveline. I mimo, że początki mamy za sobą to wciąż zaglądamy do ich szaf ze względu na to jak starają się by w jak najniższej cenie, dać jak najwyższą jakość. Bielendę uważam za pielęgnacyjną polską królową - nadążają z wypuszczaniem wielu innowacji, a nie zapominają o selekcji jak najlepszych składów. Zaś Affect to przyszłość polskiego makijażu!

Niech to będzie podsumowaniem moich dzisiejszych wspominków. Dziękuję, że dotrwaliście do końca posta ;). Serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia postów pozostałych dziewczyn, biorących udział w serii :):
 Paulina - The Special Beauty
 Kamila - Początkująco kosmetycznie
 Marzena - Turkusowa Beauty Blog
Asian Beauty World
Ania - Zaczarowanaa
Justyna - Z mojej strony lustra
Sabina - Okiem Marzycielki
Natalia - Subiektywne Piękne

W komentarzach wymieńcie proszę Wasze top5 polskich marek :).

36 komentarzy:

  1. Bielenda chyba pojawia się u każdej z nas 😁 Wibo i ja bardzo lubię. Z eveline muszę wreszcie przetestować te nowsze produkty, bo naprawdę dawno nic od nich nie miałam nie licząc kremu do rąk w ostatnim czasie 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie właśnie Bielendy nie ma, o czym zdałam sobie sprawę po fakcie. Ale uznałam, że nie ma co poprawiać - pewnie nadrobicie :D Mimo to ostatnio też zaczynam się nią interesować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam to u reszty chyba bez wyjątku jest :D

      Usuń
  3. Widzę, że u nas powtarza się Bielenda bardzo ją lubię jak wiesz :D Muszę się chyba przekonać do olejków i coś kusić z tego typu produktów, chociaż pewnie te o których mówisz nie są już dostępne znając markę :P Podobnie jak i maska peel off o której wspominasz, też ją miałam. Z pozostałych firm znam oczywiście eveline, lovely i wibo. Z wibo moim hitem jest puder ryżowy, a eveline lubię tusze bardzo. Chcę teraz potestować więcej ich produktów, bo zauważyłam, że pielęgnację też mają całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj olejków. Różany jest na pewno do zdobycia, bo całkiem niedawno go miałam ;). Akurat pudru ryżowego wibo chyba nie miałam ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię Bielendę i Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki Affect nie miałam żadnego produktu. JA bielende też bardzo lubię. Z Lovely zaś kupuję zawsze eyeliner - jest bardzo tani a bije na głowe wszystkie drogie eyelinery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam eyelinery lovely i rzeczywiście były fajne :)

      Usuń
  6. Świetny wpis Kochana <3 Bielenda, Wibo, Eveline-to mamy wspólnego, co do Affect, nie miałam przyjemności (mimo że oczywiście znam,słyszałam), więc pora to nadrobić :) Na razie ogranicza mnie cena ale wiem że warto zainwestować w jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Myśl tak jak ja - sephora ma wyższe ceny :D

      Usuń
  7. Bielendę i Wibo także bardzo lubię i chętnie testuję ich nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twoich ulubionych marek mogę się podpisać pod marką Affect. Bardzo lubię jej produkty, zwłaszcza palety <3 Inną moją ulubioną polską marką ale pielęgnacyjną jest marka Vianek oraz marka KOI Cismetics. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji testować KOI ale słyszałam o niej bardzo dużo pozytywnych opinii :)

      Usuń
  9. Bielenda jest praktycznie u każdej z nas :) W sumie znam i Wibo i Lovely, ale jakoś o nich nie wspomniałam bo zbyt dużo z nimi styczności nie miałam :) o Eveline myślałam aby ją umieść, ale ostatnio pisałam o niej w poście z kolorówką i nie chciałam się powtarzać :) Co do marki Affect kuszą mnie szczególnie ich palety cieni i baza pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bielende bardzo lubię, od Wibo też mam swoich ulubieńców :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bielenda się super rozwija i pomimo dużej ilości produktów, które wypuszczają na rynek, zachowują dobrą jakość. Ja też lubię sporo ich kosmetyków :) Tak samo lubię Wibo i Lovely, szczególnie ich pudry do twarzy czy rozświetlacze. Z Lovely świetny jest też błyszczyk H2O. Z Eveline lubię tusze do rzęs, fajne produkty można też znaleźć wśród pielęgnacji. A Affect nie miałam jeszcze okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam dużo dobrego o błyszczyku H2O, jak się przekonam do tego typu produktów do ust, to na pewno przetestuję :)

      Usuń
  12. Wszystkie marki znam i uwielbiam 😍 Kolorówka Wibo i Eveline przodują w mojej toaletce 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że jakość Wibo czy Lovely bardzo się poprawiła na przestrzeni lat.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swojego czasu z Bielendy używałam olejku różanego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe propozycje. Z firmy Eveline muszę przyznać, że zgromadziłam ostatnio bardzo dużo kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo też jest ich sporo. Myślałam że mam mniej a tu się same zebrały :D

      Usuń
  16. Tak naprawdę dopiero po przeczytaniu Waszych wpisów człowiek zdaje sobie sprawę, jak często sięga po produkty polskich marek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak przeczytałam wpisy dziewczyn to przypomniało mi się jeszcze więcej marek :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :). Staram się na wszystkie odpowiadać i odwiedzać blogi komentujących ;)
Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.